
How to Effectively Deploy AI in Home Improvement & Home Services Businesses | Daniel DeMatteo
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode, CCN Director of Member & Partner Experience Drew Barto talks with Revin AI Head of Revenue Daniel DeMatteo.
Daniel shares his insights on how home improvement and home services companies can best deploy AI in their businesses and what it could look like over the next 24 months. You’ll learn about the increasing role of AI in call centers and which elements of a call center should be left to humans, the top ways to communicate with today’s customers, and receive an update on the TCPA one-to-one consents laws.
This episode is ideal for contractors who are on the fence about trusting AI-based technologies and for those who want to learn more about how AI can help you efficiently scale your business.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de How to Effectively Deploy AI in Home Improvement & Home Services Businesses | Daniel DeMatteo
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.