
Cultural Intelligence and Its Role in Shaping Product Strategy
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
On this episode, Dr. Chui Chui Tan dives into the critical importance of culturalization in product management. She explains that culturalization involves deep adaptation to local cultural nuances, behaviors, and mentalities, requiring continuous adjustment.
Dr. Tan outlines three levels of culturalization and emphasizes the need for strategic research to uncover unmet needs and cultural sensitivities, rather than just tactical questions.
She also highlights the importance of immersing in local markets, avoiding stereotypes, and using a balanced approach to gather insights. She advises starting with small steps and leveraging existing data to build a foundation for successful culturalization.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Cultural Intelligence and Its Role in Shaping Product Strategy
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.