BEING ACCOUNTABLE
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de ce contenu audio
The first episode in this series is in fact really the essence of dealing with a customer! Being Accountable!
It will show that it's vastly within than without or external.
It is much more than all the promotion, marketing, branding and millions spent on a product.
Accountability is like breathing, it's essential and basic. The impact of being unaccountable is like a tsunami is the making, only to destroy the foundation of a company and destroy it forever.
That's how important being accountable is, maybe even more than being human.
Let's explore this topic further and listen to the podcast! May your bring endless smiles to a customer!
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment