Couverture de “Whatever It Is, I’m Against It”

“Whatever It Is, I’m Against It”

Resistance to Change in Higher Education

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 €
Cette offre est valable du 17.06.2025 au 31.07.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.

“Whatever It Is, I’m Against It”

De : Brian Rosenberg
Lu par : Gabriel Vaughan
Essayer pour 0,00 €

Après 3 mois, 9,95 €/mois. Cette offre est valable du 17.06.2025 au 31.07.2025. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 12,56 €

Acheter pour 12,56 €

Confirmer l'achat
Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Annuler

À propos de cette écoute

An invigorating work that identifies obstructions to transformative change in higher education and offers paths to break through.

In “Whatever It Is, I’m Against It,” president emeritus of Macalester College Brian Rosenberg draws on decades of higher education experience to expose the entrenched structures, practices, and cultures that inhibit meaningful postsecondary reform, even as institutions face serious challenges to their financial and educational models. A lively insider’s account, the book pinpoints factors that hinder the ability of U.S. colleges and universities to be creative and entrepreneurial amid calls to improve affordability, access, and equity for students.

Through pithy personal stories of divisive town hall meetings, multiyear college governance battles, and attempts at curricular reform, Rosenberg illustrates internal and external dynamics that impede institutional evolution. Pressures such as declining enrollment, escalating costs, and an oversupply of PhDs in academia have long signaled a grave need for reform within a profession that, as Rosenberg ruefully acknowledges, lacks organizational flexibility, depends greatly on reputation and ranking, and retains traditions, from the academic calendar to grading systems, that have remained essentially the same for decades.

Rosenberg looks outside the U.S. system to find possible antidotes in innovative higher education models such as student-centered and experiential learning approaches. This thought-provoking work offers ample evidence for presidents, chancellors, deans, provosts, and faculty to consider as they plan their missions to achieve institutional transformation.

©2023 the President and Fellows of Harvard College (P)2023 Tantor Media
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    PROSE Award Finalist

    Ce que les auditeurs disent de “Whatever It Is, I’m Against It”

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.