Couverture de Transform Customer Experience

Transform Customer Experience

How to Achieve Customer Success and Create Exceptional CX

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 €
Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.

Transform Customer Experience

De : Isabella Villani
Lu par : Jonathan Yen
Essayer pour 0,00 €

Après 3 mois, 9,95 €/mois. Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 12,56 €

Acheter pour 12,56 €

À propos de ce contenu audio

Your customers are your future.

Smartphones, social media, and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how do you keep them? By mapping their journeys, identifying potential hazards, and reshaping your business with customer experience (CX) at its heart.

From services to products, online to in-person, small-scale to multinational, your customers' loyalty depends on how you interact with them. Transform Customer Experience is your ultimate guide to putting your customer first. Author and CX expert Isabella Villani shows how you can implement a customer strategy from planning to execution.

Transform Customer Experience offers real-life insights into effective strategies for developing and implementing customer experience (CX) programs in a range of corporate, governmental, and nonprofit environments.

©2019 John Wiley & Sons Australia, Ltd (P)2019 Gildan Media, LLC
Direction Management Management et direction Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment