Couverture de The Swipe-Right Customer Experience

The Swipe-Right Customer Experience

How to Attract, Engage, and Keep Customers in the Digital-First World

Aperçu
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €
Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.
Jusqu'à 90% de réduction sur vos 3 premiers mois.
Écoutez en illimité des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Sans engagement. Vous pouvez annuler votre abonnement chaque mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

The Swipe-Right Customer Experience

De : Sanna Eskelinen, Belinda Gerdt
Lu par : Jessica Holtan
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €

3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Possibilité de résilier chaque mois. Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 18,78 €

Acheter pour 18,78 €

3 mois pour 0,99 €/mois Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025. 3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Offre soumise à conditions.J'en profite

À propos de ce contenu audio

The global COVID-19 pandemic forced everybody to rethink how they operate and the role that digital plays in business and in our lives. While digital may have been top of mind for many businesses, the pandemic made it essential, not just to interact and sell products and services, but as a way to meet the critical needs of your business.

More than ever, people are looking for experiences, not products. And not just any experiences—but real ones that turn transactions into engagement and materialism into experimentalism. The pandemic has changed our view of the world, shifted us away from consumerism, and made us appreciate the basic human needs of finding balance and focus. In this new era, customer experience is not just a digital experience, but a perfect combination of real life and digital interaction. It could be a meditative museum experience combining art with augmented reality, or an entertaining shopping experience at a mall with omnichannel support in a virtual fitting room.

The Swipe-Right Customer Experience shows how the best companies have transformed the customer experience beyond offering a technology add-on and built or rebuilt their infrastructure, processes, talent and culture around the customer experience. You will learn:

  • How the world has changed since the global pandemic, the role of digitization, and why customer experience means everything.
  • The secret to how top-performing companies in five different industries have rebuilt themselves around the experience they offer to customers.
  • The internal components of organizations that must be transformed: culture, skills, processes and workflow, brand, and measuring.
  • The new technology trends that are driving next-level customer experience.
Comportement au travail et organisationnel Direction Management Management et direction Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment