
The No Asshole Rule
Building a Civilized Workplace and Surviving One That Isn't
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.
Acheter pour 13,13 €
-
Lu par :
-
Robert Sutton
À propos de cette écoute
The definitive guide to working with - and surviving - bullies, creeps, jerks, tyrants, tormentors, despots, backstabbers, egomaniacs, and all the other assholes who do their best to destroy you at work.
"What an asshole!" How many times have you said that about someone at work? You're not alone! In this groundbreaking book, Stanford University professor Robert I. Sutton builds on his acclaimed Harvard Business Review article to show you the best ways to deal with assholes...and why they can be so destructive to your company.
Practical, compassionate, and in places downright funny, this guide offers:
- Strategies on how to pinpoint and eliminate negative influences for good Illuminating case histories from major organizations
- A self-diagnostic test and a program to identify and keep your own "inner jerk" from coming out
The No Asshole Rule is a New York Times, Wall Street Journal, USA Today, and Business Week best seller.
©2007 Robert I. Sutton, Ph.D. All Rights Reserved (P)2007 Hachette Audio
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Commentaires
"Sutton's work is sure to generate discussions at watercoolers around the country and deserves influence in corporate hiring and firing strategies." ( Publishers Weekly)
Aucun commentaire pour le moment