Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Stop Selling and Help Them Buy Weddings & Events

  • For People Who Love Doing Events More than Selling Them
  • De : Alan Berg
  • Lu par : Alan Berg CSP
  • Durée : 3 h et 25 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Stop Selling and Help Them Buy Weddings & Events

Stop Selling and Help Them Buy Weddings & Events

De : Alan Berg
Lu par : Alan Berg CSP
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    When someone asks what you do, is your first response: “I’m a salesperson”? If you’re in the wedding and event industry, that’s not likely the case. Actually, if you’re in almost any service business that’s not going to be your answer. While I teach, train, and write about sales, it’s not my answer, either. If you’re like many wedding and event pros, you love providing your products and services to couples, companies, and customers more than you like the sales part. Why is that? Is it your perception of sales that’s holding you back? Does it make you feel dirty? Slimy?

    Sales is not a four-letter word (it’s five). When people think of a salesperson, they often get a vision from a book or movie, usually the worst iteration they can imagine. Why is that? Sales is an essential part of every business. As a matter of fact, isn’t that the difference between a hobby and a business?

    So, if you’re a venue, caterer, officiant, band, DJ, florist, photographer, videographer, designer, planner, wedding favor-maker (or any of the 12 to 14 services the average wedding has), you need to make a sale to have a successful, profitable business. You need to make sales—whether you have a successful, profitable business is a separate discussion.

    Many of the ideas for this book came from conversations with wedding and event pros just like you. You’d ask me at conferences: “Which of your books has...?”, and if it wasn’t already in one of the existing books, I’d answer: “The next one!” So, thank you for being curious about sales, and welcome to the next one! While I was tempted to actually call this book "The Next One", I chose: Stop Selling and Help Them Buy because it’s a phrase I use so often when doing sales training. I hope that the ideas in this book will help you sell more, profit more, and be more comfortable with the sales part of your business. Thanks for taking this journey with me.

    ©2023 Alan Berg (P)2023 Alan Berg

    Ce que les auditeurs disent de Stop Selling and Help Them Buy Weddings & Events

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.