Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

  • Understanding Diversity, Opportunity Gaps, and Teaching in Today’s Classrooms
  • De : H. Richard Milner IV
  • Lu par : Bill Andrew Quinn
  • Durée : 10 h et 54 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

De : H. Richard Milner IV
Lu par : Bill Andrew Quinn
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,70 €

Acheter pour 15,70 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    2021 PROSE Award Finalist, Education Practice and Theory Category

    In the thoroughly revised second edition of Start Where You Are, But Don't Stay There, H. Richard Milner IV addresses the knowledge and insights required on the part of teachers and school leaders to serve students of color.

    Milner focuses on a crucial issue in teacher training and professional education: the need to prepare teachers for the racially diverse student populations in their classrooms. 

    The book, anchored in real-world experiences, centers on case studies that exemplify the challenges, pitfalls, and opportunities facing teachers in diverse classrooms. The case studies—of teachers in urban and suburban settings—are presented amid current discussions about race and teaching. In addition, the second edition includes a new chapter dedicated to opportunity gaps in education and an expanded discussion of how Opportunity-Centered Teaching can address these gaps.

    Start Where You Are, But Don't Stay There strives to help educators in the fight for social justice, equity, inclusion, and transformation for all students. It is a book urgently needed in today's increasingly diverse classrooms.

    ©2020 The President and Fellows of Harvard College (P)2022 Tantor

    Ce que les auditeurs disent de Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.