Couverture de Rebranding the Church

Rebranding the Church

Rediscovering the Greatest Story Ever Told to Connect with Modern Audiences

Aperçu
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €
Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.
Jusqu'à 90% de réduction sur vos 3 premiers mois.
Écoutez en illimité des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Sans engagement. Vous pouvez annuler votre abonnement chaque mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

Rebranding the Church

De : Peder Tellefsdal
Lu par : Chris Abell
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €

3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Possibilité de résilier chaque mois. Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

3 mois pour 0,99 €/mois Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025. 3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Offre soumise à conditions.J'en profite

À propos de ce contenu audio

Why do Church leaders and Christian organizations struggle to connect with modern audiences?

Where once the church was a cornerstone of local communities, today many people believe it is irrelevant or out of touch. And so, church leaders are now stuck between a warped public perception and the true message of the Gospel.

If you care about the Christian message today, it is hard not to feel discouraged.

But what if we look at this all wrong?

What if the problem isn’t that people don’t care but that the messaging around the Gospel is confusing and unrelatable?

If you want people to join your movement, you have to tell them a story they actually want to be in.

Peder Tellefsdal has set out to help make the Gospel relevant again to modern audiences. His TEDx talk "How to seek forgiveness when relationships are on the line" has 1.7 million views.

In this book, you will learn:

  • The two “ditches” that modern Christian organizations fall into.
  • Best practices for effective communication that have stood the test of time.
  • How to clearly articulate the message of the Gospel in a way that engages modern audiences.
  • Why we need to reclaim the language of morality.
  • How to build a powerful personal brand that represents your organization.
  • Media coverage for church leaders: a step-by-step guide.
  • Why “grace” is Christianity’s greatest value proposition and how to leverage it—and much more.

With the right messaging strategy, any church leader can grow their membership and re-engage existing members. In this book, you’ll learn how. Grab your copy today!

©2024 Peder Tellefsdal (P)2024 Peder Tellefsdal
Christianisme Ministère et évangélisme Vie chrétienne
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment