
Pay Attention!
How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
3 mois gratuits
Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Acheter pour 17,91 €
-
Lu par :
-
Tara Ochs
-
De :
-
Ann Thomas
-
Jill Applegate
À propos de ce contenu audio
Make customer feedback work for your business.
Customers are speaking loud and clear through a myriad of mediums. Evidence shows that customers will no longer stand for the hurried and complacent service that has become the norm. They are looking for a positive, memorable experience. Organizations that provide that level of service will earn their loyalty. Customers base their decisions on nothing more than a positive or negative review of your product and/or service. Pay Attention! paves the way.
Your company wins when you:
- Understand Customer Expectations
- Embrace and implement The RATER Factors
- Define who you are and what you offer
- Become E.T.D.B.W. (Easy To Do Business With)
- Connect with your audience in all mediums
- React appropriately and respond immediately to customer feedback
- Recover sincerely when things go wrong
All you need is to Pay Attention!
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2010 Performance Research Associates, Inc (P)2012 Gildan Media
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment