How To Win Customers And Keep Them For Life
An Action-Ready Blueprint for Achieving the Winner's Edge!
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.
Acheter pour 6,90 €
-
Lu par :
-
Michael Leboeuf Ph.D. Ph.D.
À propos de ce contenu audio
The success of any business depends on knowing the answers to these important questions:
- Why do some people buy once...and never return?
- Why do some people become strong, steady customers?
- How do you turn an angry or complaining customer into a happy and satisfied one?
- What are the five best ways to keep customers coming back?
How To Win Customers and Keep Them For Life is a hard-hitting, action-ready rewards-and-incentives program fro creating a winning sales team. Created by one of the nation's foremost business consultants, this practical, no-nonsense guide tells you everything you need to know about successful selling -- and most important of all -- how to win customers for life.©1987 Michael LeBoeuf, All Rights Reserved; (P)1997 Simon & Schuster Inc., All Rights Reserved, 1997 First Simon & Schuster Edition, SOUND IDEAS Is an Imprint of Simon & Schuster Audio Division, Simon & Schuster Inc.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment