Couverture de Guerrilla Marketing

Guerrilla Marketing

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 €
Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.

Guerrilla Marketing

De : Jay Conrad Levinson
Lu par : David Hilder
Essayer pour 0,00 €

Après 3 mois, 9,95 €/mois. Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 14,43 €

Acheter pour 14,43 €

À propos de ce contenu audio

When Guerrilla Marketing was first published in the 1980s, Jay Levinson was the first person on the block with an innovative, take-no-prisoners approach to marketing for the small business owner. His philosophy helped launch a whole new way of thinking about marketing. In this updated '90s edition, Levinson has expanded and revised his wisdom to include the fastest-growing markets in the '90s with tips on how to reach and keep them; strategies for marketing during a recession; the most up-to-date information on what consumers in the '90s care most about; new programs for targeted prospects; how to use the technological explosion for bigger profits; and management lessons for the 21st century. Levinson is the author of 8 volumes in the Guerrilla Marketing series, the most popular marketing philosophy of our time.Listen to more Guerrilla tactics.©1993 by Jay Conrad Levinson (P)1995 by Blackstone Audiobooks Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment