Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Flip the Funnel

  • How to Use Existing Customers to Gain New Ones
  • De : Joseph Jaffe
  • Lu par : Bruce Mann
  • Durée : 10 h et 54 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Flip the Funnel

Flip the Funnel

De : Joseph Jaffe
Lu par : Bruce Mann
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 20,72 €

Acheter pour 20,72 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Why customer retention is the new acquisition. 

    If there's anything the recession of 2009 taught us, it was the importance of investing in our customers, but when was this any different? So says Joseph Jaffe, best-selling author of Life After the 30-Second Spot and Join the Conversation, and a leading expert and thought leader on new media and social media. In most businesses, it costs roughly five-to-10 times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one, and yet companies continue to disproportionately spend their budgets into the "wrong" end of the funnel the mass media or awareness side. 

    What we haven't paid enough attention to is the "right" end of the funnel - the word-of-mouth component that essentially acts as a multiplier for future business. The economic impact of an active, engaged and loyal customer is tremendous. 

    And the same is true of the opposite scenario, namely the impact of angry customers and negative word-of-mouth or referrals. It is this thinking that Jaffe has channeled to challenge marketers to "flip the funnel" once and for all. With a renewed focus and energy on customer experience, it is possible to grow your sales, while decreasing your budget in other words, getting more from less. Engaging a few customers to spread the word to many. 

    Using this new "flipped funnel" model, together with a set of new rules of customer service and a revolutionary customer referral and activation process, you'll learn how to transform your existing customers into your best salespeople. In addition, Jaffe will explain how to best introduce and combine both digital and social media tools to boost your loyalty arsenal, deploy "influencer marketing" and implement word-of-mouth strategies that inspire your loyal, opinionated, and most vocal customers to become credible, persuasive, and influential endorsers of your products and services. 

    • Explains how to cut your marketing budget AND grow sales! 
    • Illustrates practical ways to use existing customers to reach out to new prospects. 
    • Outlines the authentic role of social media. 
    • Demonstrates key ideas with rich, real life examples including Comcast, Apple, The Obama Campaign, Dell, Panasonic, American Airlines, Delta Airlines, Johnson renowned blogger and podcaster at Jaffe Juice (jaffejuice.com) and host/presenter of web video show, JaffeJuiceTV (jaffejuice.tv). 

    Visit flipthefunnelnow.com to join the conversation.

    PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

    ©2010 Joseph Jaffe (P)2012 Gildan Media

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de Flip the Funnel

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.