Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Differentiate or Die

Differentiate or Die

De : Jack Trout, Steve Rivkin
Lu par : Patrick Cullen
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 20,11 €

Acheter pour 20,11 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ces titres pourraient vous intéresser

    Couverture de Obviously Awesome
    Couverture de Traction
    Couverture de Good Strategy/Bad Strategy
    Couverture de The Mom Test
    Couverture de This Is Marketing
    Couverture de Hooked: How to Build Habit-Forming Products
    Couverture de Building a StoryBrand
    Couverture de The 22 Immutable Laws of Branding
    Couverture de The E-Myth Revisited
    Couverture de Playing to Win
    Couverture de Monetizing Innovation
    Couverture de 7 Powers
    Couverture de Purple Cow, New Edition
    Couverture de Traffic Secrets
    Couverture de Competitive Strategy
    Couverture de How to Grow Your Small Business

    Description

    In today’s ultra-competitive world, the average supermarket has 40,000 brand items on its shelves. Car shoppers can visit the showrooms of over twenty auto makers. Differentiating products today is more challenging than at any time in history, yet it remains a key to a company’s survival.

    In Differentiate or Die, best-selling author Jack Trout takes marketers to task for taking the easy route of high-tech razzle-dazzle and sleight of hand instead of marketing their product’s uniquely valuable qualities. He examines successful differentiation initiatives—from giants like Wal-Mart to tiny Trinity College—to determine why some succeed and some fail. The author outlines the many ways to achieve differentiation, while also warning of how difficult it is to achieve differentiation by being creative, cheap, customer oriented, or quality driven, things that your competitor can do as well.

    Jack Trout is president of Trout & Partners, a marketing firm with offices in thirteen countries and a client list that includes AT&T, IBM, Sears, Merrill Lynch, and other Fortune 500 companies. He was the first to popularize the idea of “positioning” products in the minds of consumers. He is a sought-after speaker and the author of numerous marketing classics.

    Steve Rivkin, the coauthor of The New Positioning and The Power of Simplicity, is head of his own communications consulting firm, whose clients include Kraft Foods, Olin Corporation, and Horizon Health System. He is based in Glen Rock, New Jersey.

    ©2000 Jack Trout (P)2001 Blackstone Audiobooks

    Commentaires

    " Differentiate or Die differentiates itself on the groaning marketing bookshelf with its lucid prose, its clear vision of the future marketplace…and its sensible solutions for surviving the frenzied competition we’re sure to find there." (Dan Rather, CBS News)
    "What I like about Differentiate or Die is the book’s emphasis on the power of logic, simplicity, and clarity—getting to the essence of a problem. In Silicon Valley, attributes like that can make the difference between having lunch and being lunch." (Scott McNealy, CEO, Sun Microsystems, Inc.)

    Ce que les auditeurs disent de Differentiate or Die

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.