Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Jacquelyn Ottman" dans Toutes les catégories
-
-
The New Rules of Green Marketing
- Stragegies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding
- De : Jacquelyn Ottman
- Lu par : Caroline Miller
- Durée : 7 h et 25 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
Green products have been around since the 1970s, but it's only in recent years that they've become ubiquitous. It's not because consumers suddenly prize sustainability above all. It's because savvy green marketers are no longer trying to "sell the earth" -instead they're promoting the value their products provide: better health, superior performance, good taste, cost-effectiveness, or simply convenience. This central emphasis on primary benefits - the new rules - is critical to winning over the mainstream consumer.
-
The New Rules of Green Marketing
- Stragegies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding
- Lu par : Caroline Miller
- Durée : 7 h et 25 min
- Date de publication : 14/03/2012
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,91 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-