
Why Vertical SaaS is Fertile Ground for Category Design w/ Nick Tippmann
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode, Nick Tippmann, former CMO of medtech company Greenlight Guru, joins Pablo, Damp, and John to break down his journey as a marketer turned investor. Nick shares why vertical SaaS companies should think like category designers and how he evaluates the category potential of early-stage startups. We discuss:
- How Greenlight Guru tipped from tool to platform to category,
- Why he believes vertical SaaS is fertile ground for category designers,
- How he evaluates the category potential of early stage startups as an investor.
This conversation is moderated by the founders of Category Thinkers, Pablo Gonzalez, John Rougeux, and Mike "Damp" Damphousse.
This episode is sponsored by:
Category Design Advisors
BeTheStage.live

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Why Vertical SaaS is Fertile Ground for Category Design w/ Nick Tippmann
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.