
Vision, Loyalty, and Building a Lasting Brand
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
Send us a text
In Episode 7 of Counter Current, hosts Aaron Smith and Jack Hudson dive into the difference between managing and leading, exploring how vision shapes businesses, families, and personal freedom. From Southwest Airlines’ shift away from its fun-loving roots to Chewy’s loyalty-building brilliance with pet parents, they unpack real-world examples of companies that thrive—or falter—based on their vision. Plus, hear personal stories about group projects, plant care disasters, and why Long’s Donuts keeps it cash-only in 2025.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment