Couverture de Personalised User Experiences in eCommerce

Personalised User Experiences in eCommerce

Personalised User Experiences in eCommerce

Écouter gratuitement

Voir les détails

À propos de cette écoute

In this episode, we are joined by Rebecca Worsley, founder of Rainy City, an award-winning Shopify Plus agency. Rebecca shares her journey from dropshipping to creating a successful e-commerce agency, emphasising the importance of personalised user experience (UX) in web design.

Throughout the episode, we discuss actionable insights such as leveraging tools like Rebuy and DataShips, integrating AI for tailor-made customer interactions, and the critical role of understanding and targeting the right customer demographic to boost online sales.


Key Takeaways:


  • Rebecca's Journey: From Dropshipping to Rainy City
  • The Importance of User Experience (UX) in e-commerce
  • Challenges and Misconceptions in UX
  • Personalization in Web Design
  • Tools and Technologies for Personalization
  • 5 Future Trends and Final Thoughts
  • Advice for Improving Website UX


Links


Rebecca Worsley


LinkedIn : https://www.linkedin.com/in/rebeccaworsley/

Website : https://www.rainycityagency.com/


Pink Leopard

www.pinkleopard.co.uk


Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Personalised User Experiences in eCommerce

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.