How to Build an Authentic Customer Community with Gymshark
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de ce contenu audio
To kick off the new season, Gymshark’s Chief Brand Officer, Noel Mack, joins Grace Hill for a masterclass on how to build an engaged and authentic community around your brand.
Noel shares how the Gymshark customer has evolved over the years, how they include the customer in every level of decision-making, and how they manage to stay at the forefront of trends.
Plus, he explains how Gymshark expertly serves the “gym” customer and why they have no aspirations to be the new Nike.
For more insights, head to our resource section on edited.com
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment