Couverture de The Fun Stuff

The Fun Stuff

And Other Essays

Aperçu
Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

The Fun Stuff

De : James Wood
Lu par : Simon Vance
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 14,43 €

Acheter pour 14,43 €

À propos de ce contenu audio

Following The Broken Estate, The Irresponsible Self, and How Fiction Works - books that established James Wood as the leading critic of his generation - The Fun Stuff confirms Wood’s preeminence, not only as a discerning judge but also as an appreciator of the contemporary novel. In 23 passionate, sparkling dispatches - which range over such crucial writers as Thomas Hardy, Leo Tolstoy, Edmund Wilson, and Mikhail Lermontov - Wood offers a panoramic look at the modern novel. He effortlessly connects his encyclopedic, passionate understanding of the literary canon with an equally in-depth analysis of the most important authors writing today, including Cormac McCarthy, Lydia Davis, and Aleksandar Hemon.

Included in The Fun Stuff is the title essay on Keith Moon and the lost joys of drumming - which was a finalist for last year’s National Magazine Awards - as well as Wood’s essay on George Orwell, which Christopher Hitchens selected for the Best American Essays 2010. The Fun Stuff is indispensable listening for anyone who cares about contemporary literature.

©2012 James Wood (P)2012 Blackstone Audio, Inc
Fiction
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    A new, far-ranging collection of essays from “the strongest…literary critic we have.” ( New York Review of Books)
    Aucun commentaire pour le moment