Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Gamify

  • How Gamification Motivates People to Do Extraordinary Things
  • De : Brian Burke
  • Lu par : Steven Menasche
  • Durée : 5 h et 18 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Gamify

Gamify

De : Brian Burke
Lu par : Steven Menasche
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 18,79 €

Acheter pour 18,79 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Organizations are facing an engagement crisis. Regardless if they are customers, employees, patients, students, citizens, stakeholders, organizations struggle to meaningfully engage their key constituent groups who have a precious and limited resource: their time. Not surprisingly, these stakeholders have developed deflector shields to protect themselves. Only a privileged few organizations are allowed to penetrate the shield, and even less will meaningfully engage. To penetrate the shield and engage the audience, organizations need an edge.

    Gamification has emerged as a way to gain that edge and organizations are beginning to see it as a key tool in their digital engagement strategy. While gamification has tremendous potential to break through, most companies will get it wrong. Gartner predicts that by 2014, 80% of current gamified applications will fail to meet business objectives primarily due to poor design. As a trend, gamification is at the peak of the hype cycle; it has been oversold and it is broadly misunderstood. We are heading for the inevitable fall. Too many organizations have been led to believe that gamification is a magic elixir for indoctrinating the masses and manipulating them to do their bidding. These organizations are mistaking people for puppets, and these transparently cynical efforts are doomed to fail.

    This audiobook goes beyond the hype and focuses on the 20% that are getting it right. We have spoken to hundreds of leaders in organizations around the world about their gamification strategies and we have seen some spectacular successes. The book examines some of these successes and identifies the common characteristics of these initiatives to define the solution space for success. It is a guide written for leaders of gamification initiatives to help them avoid the pitfalls and employ the best practices, to ensure they join the 20% that gets it right.

    ©2014 Brian Burke (P)2014 Gildan Media LLC

    Commentaires

    "Gamify provides valuable information about what to consider in projects so as to deliver effective solutions for our players. It lays out key concepts for proper player-centric design to make your project a success, allowing you to get closer to being one of the 20% of projects that work, instead of the 80 % that do not." (Sergio Jiménez, creator of Gamification Model Canvas, founder of Game On! Lab, and co-founder of Gamification World Congress)

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de Gamify

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.