Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Rory Sutherland" dans Toutes les catégories
-
-
Alchemy
- The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life
- De : Rory Sutherland
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 9 h et 38 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding world, meanwhile, is irreducibly complex and random. This means future success can’t be projected on any accounting spreadsheet. To strike gold, you must master the dark art and curious science of conjuring irresistible ideas: alchemy.
-
Alchemy
- The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 9 h et 38 min
- Date de publication : 07/05/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 28,67 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 28,67 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Alchemy
- The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
- De : Rory Sutherland
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 9 h et 38 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
We think we are rational creatures. Economics and business rely on the assumption that we make logical decisions based on evidence. But we aren’t, and we don’t. In many crucial areas of our lives, reason plays a vanishingly small part. Instead we are driven by unconscious desires, which is why placebos are so powerful. We are drawn to the beautiful, the extravagant and the absurd - from lavish wedding invitations to tiny bottles of the latest fragrance. So if you want to influence people’s choices you have to bypass reason.
-
Alchemy
- The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 9 h et 38 min
- Date de publication : 07/05/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 19,58 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 19,58 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Hacking the Unconscious
- De : Rory Sutherland
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 4 h et 39 min
- Enregistrement original
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Advertising guru Rory Sutherland is a world-leading proponent of behavioural economics. In Hacking the Unconscious, he looks at how this emerging science is used by marketers to influence us and challenges us to reassess which ideas we hold dear.
-
Hacking the Unconscious
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 4 h et 39 min
- Date de publication : 08/04/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 27,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 27,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Rory Sutherland
- Audible Sessions: FREE Excusive Interview
- De : Holly Newson
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 23 min
- Enregistrement original
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Joining us at Audible Studios is British advertising executive Rory Sutherland, whose TED talks have been viewed nearly seven million times. He has recently released his book Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense. In many areas of our lives, reason plays an infinitesimal part. We are driven by unconscious desires. We are drawn to the beautiful, the extravagant and the absurd, such as tiny bottles of fragrance. If you want to influence people's choices, you have to bypass reason.
-
Rory Sutherland
- Audible Sessions: FREE Excusive Interview
- Lu par : Rory Sutherland
- Durée : 23 min
- Date de publication : 21/05/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-