Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Nancy Frey" dans Toutes les catégories
-
-
All Learning Is Social and Emotional
- Helping Students Develop Essential Skills for the Classroom and Beyond
- De : Nancy Frey, Douglas Fisher, Dominique Smith
- Lu par : Kim Handysides
- Durée : 5 h et 51 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
While social and emotional learning (SEL) is most familiar as compartmentalized programs separate from academics, the truth is, all learning is social and emotional. What teachers say, the values we express, the materials and activities we choose, and the skills we prioritize all influence how students think, see themselves, and interact with content and with others.
-
-
It’s never too obvious
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 13/03/2024
-
All Learning Is Social and Emotional
- Helping Students Develop Essential Skills for the Classroom and Beyond
- Lu par : Kim Handysides
- Durée : 5 h et 51 min
- Date de publication : 06/02/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Better than Carrots or Sticks
- Restorative Practices for Positive Classroom Management
- De : Dominique Smith, Douglas Fisher, Nancy Frey
- Lu par : Abby Craden
- Durée : 4 h et 34 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Classroom management is traditionally a matter of encouraging good behavior and discouraging bad by doling out rewards and punishments. But studies show that when educators empower students to address and correct misbehavior among themselves, positive results are longer lasting and wider reaching.
-
Better than Carrots or Sticks
- Restorative Practices for Positive Classroom Management
- Lu par : Abby Craden
- Durée : 4 h et 34 min
- Date de publication : 31/12/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Rigorous Reading
- 5 Access Points for Comprehending Complex Texts
- De : Nancy Frey, Douglas Fisher
- Lu par : Caroline Miller
- Durée : 5 h et 18 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Call it close reading, call it deep reading, call it analytic reading—call it what you like. The point is, it’s a level of understanding that students of any age can achieve with the right kind of instruction.
-
Rigorous Reading
- 5 Access Points for Comprehending Complex Texts
- Lu par : Caroline Miller
- Durée : 5 h et 18 min
- Date de publication : 26/01/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Your Students, My Students, Our Students
- Rethinking Equitable and Inclusive Classrooms
- De : Lee Ann Jung, Nancy Frey, Douglas Fisher, and others
- Lu par : Rodney Tompkins
- Durée : 5 h et 2 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Your Students, My Students, Our Students: Rethinking Equitable and Inclusive Classrooms explores the hard truths of current special education practice and outlines five essential disruptions to the status quo. Authors Lee Ann Jung, Nancy Frey, Douglas Fisher, and Julie Kroener show you how to establish a school culture that champions equity and inclusion.
-
Your Students, My Students, Our Students
- Rethinking Equitable and Inclusive Classrooms
- Lu par : Rodney Tompkins
- Durée : 5 h et 2 min
- Date de publication : 20/02/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Text-Dependent Questions, Grades K-5
- Pathways to Close and Critical Reading
- De : Douglas Fisher, Nancy Frey, Heather Anderson, and others
- Lu par : Brandon Hearnsberger
- Durée : 7 h et 28 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Learn the best ways to use text-dependent questions as scaffolds during close reading and the big understandings they yield. But that’s just for starters. Fisher and Frey also include video, texts and questions, cross-curricular examples, and an online facilitator’s guide—making the two volumes of TDQ a potent professional development tool across all of K-12. The genius of TDQ is the way Fisher and Frey break down the process into four cognitive pathways: What does the text say? How does the text work? What does the text mean? What does the text inspire you to do?
-
Text-Dependent Questions, Grades K-5
- Pathways to Close and Critical Reading
- Lu par : Brandon Hearnsberger
- Durée : 7 h et 28 min
- Date de publication : 08/09/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Comprehension
- The Skill, Will, and Thrill of Reading
- De : Douglas Fisher, Nancy Frey, Nicole Law
- Lu par : Jason Klamm
- Durée : 4 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Comprehension proposes a comprehensive new model of reading instruction that goes beyond teaching skills to fostering engagement and motivation. Using a structured, three-pronged approach—skill, will, and thrill—students learn to experience reading as a purposeful act and embrace struggle as a natural part of the reading process.
-
Comprehension
- The Skill, Will, and Thrill of Reading
- Lu par : Jason Klamm
- Durée : 4 h et 31 min
- Date de publication : 30/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Distance Learning Playbook for College and University Instruction
- Teaching for Engagement and Impact in Any Setting
- De : Douglas Fisher, Nancy Frey, John Almarode, and others
- Lu par : Tim Tharrington
- Durée : 5 h et 40 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Much more than a collection of cool tools and apps, The Distance Learning Playbook for College and University Instruction mobilizes decades of Visible Learning® research to reveal those evidence-based strategies that work best in an online environment. Supplemented by opportunities to self-assess and reflect, the book addresses every dynamic that must be in place for students to learn, even at a distance.
-
The Distance Learning Playbook for College and University Instruction
- Teaching for Engagement and Impact in Any Setting
- Lu par : Tim Tharrington
- Durée : 5 h et 40 min
- Date de publication : 30/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Visible Learning for Mathematics, Grades K-12
- What Works Best to Optimize Student Learning
- De : John Hattie, Douglas Fisher, Nancy Frey, and others
- Lu par : Lee Goettl
- Durée : 8 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Rich tasks, collaborative work, number talks, problem-based learning, direct instruction…with so many possible approaches, how do we know which ones work the best? In Visible Learning for Mathematics, six acclaimed educators assert it’s not about which one—it’s about when—and show you how to design high-impact instruction so all students demonstrate more than a year’s worth of mathematics learning for a year spent in school.
-
Visible Learning for Mathematics, Grades K-12
- What Works Best to Optimize Student Learning
- Lu par : Lee Goettl
- Durée : 8 h et 54 min
- Date de publication : 30/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Distance Learning Playbook for School Leaders
- Leading for Engagement and Impact in Any Setting
- De : Douglas Fisher, Nancy Frey, Dominique Smith, and others
- Lu par : Lee Goettl
- Durée : 3 h et 58 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Distance Learning Playbook for School Leaders applies the wisdom and evidence of the VISIBLE LEARNING® research to understand what works best. Spanning topics from school climate at a distance, leader credibility, care for self and colleagues, instructional leadership teams, stakeholder advisory groups, and virtual visibility, this comprehensive playbook details the research- and evidence-based strategies school leaders can mobilize to lead the delivery of high-impact learning in an online, virtual, and distributed environment.
-
The Distance Learning Playbook for School Leaders
- Leading for Engagement and Impact in Any Setting
- Lu par : Lee Goettl
- Durée : 3 h et 58 min
- Date de publication : 30/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Visible Learning for Literacy, Grades K-12
- Implementing the Practices That Work Best to Accelerate Student Learning
- De : Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
- Lu par : Brandon Hearnsberger
- Durée : 5 h et 58 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Renowned literacy experts Douglas Fisher and Nancy Frey work with John Hattie to apply his 15 years of research, identifying instructional routines that have the biggest impact on student learning, to literacy practices. These practices are “visible” because their purpose is clear, they are implemented at the right moment in a student’s learning, and their effect is tangible.
-
Visible Learning for Literacy, Grades K-12
- Implementing the Practices That Work Best to Accelerate Student Learning
- Lu par : Brandon Hearnsberger
- Durée : 5 h et 58 min
- Date de publication : 16/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Distance Learning Playbook for Parents Audiobook
- How to Support Your Child's Academic, Social, and Emotional Development in Any Setting
- De : Rosalind Wiseman, Douglas Fisher, Nancy Frey, and others
- Lu par : Tia Rider Sorenson
- Durée : 5 h et 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Following the tremendous success of The Distance Learning Playbook, K-12, education authorities Doug Fisher, Nancy Frey, and John Hattie have teamed up with New York Times bestselling author and parenting expert Rosalind Wiseman to bring you the consummate guide to support your child's academic, social, and emotional development in any learning environment—while not overwhelming you in the process.
-
The Distance Learning Playbook for Parents Audiobook
- How to Support Your Child's Academic, Social, and Emotional Development in Any Setting
- Lu par : Tia Rider Sorenson
- Durée : 5 h et 45 min
- Date de publication : 13/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Distance Learning Playbook
- Teaching for Engagement and Impact in Any Setting
- De : Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
- Lu par : Cindy Kay
- Durée : 4 h et 58 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Harnessing the insights and experience of renowned educators Douglas Fisher, Nancy Frey, and John Hattie, The Distance Learning Playbook applies the wisdom and evidence of VISIBLE LEARNING® research to understand what works best with distance learning. Spanning topics from teacher-student relationships, teacher credibility and clarity, instructional design, assessments, and grading, this comprehensive playbook details the research- and evidence-based strategies teachers can mobilize to deliver high- impact learning in an online, virtual, and distributed environment.
-
The Distance Learning Playbook
- Teaching for Engagement and Impact in Any Setting
- Lu par : Cindy Kay
- Durée : 4 h et 58 min
- Date de publication : 13/03/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,71 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,71 € ou 1 crédit audio
-