Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Michael Schrage" dans Toutes les catégories
-
-
Who Do You Want Your Customers to Become
- De : Michael Schrage
- Lu par : Erik Synnestvedt
- Durée : 2 h et 47 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Who do you want your customers to become? According to MIT innovation expert and thought leader Michael Schrage, if you aren’t asking this question, your strategic marketing and innovation efforts will fail. In this latest HBR Single, Schrage provides a powerful new lens for getting more value out of innovation investment. He argues that asking customers to do something different doesn’t go far enough - serious marketers and innovators must ask them to become something different instead.
-
Who Do You Want Your Customers to Become
- Lu par : Erik Synnestvedt
- Durée : 2 h et 47 min
- Date de publication : 07/08/2012
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 3,46 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 3,46 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Innovator's Hypothesis
- How Cheap Experiments Are Worth More than Good Ideas
- De : Michael Schrage
- Lu par : Walter Dixon
- Durée : 6 h et 58 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
What is the best way for a company to innovate? That's exactly the wrong question. The better question: How can organizations get the maximum possible value from their innovation investments? Advice recommending "innovation vacations" and the luxury of failure may be wonderful for organizations with time to spend and money to waste. But this audiobook addresses the innovation priorities of companies that live in the real world of limits. They want fast, frugal, and high-impact innovations.
-
The Innovator's Hypothesis
- How Cheap Experiments Are Worth More than Good Ideas
- Lu par : Walter Dixon
- Durée : 6 h et 58 min
- Date de publication : 09/10/2015
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,13 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,13 € ou 1 crédit audio
-