Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Joseph Michelli" dans Toutes les catégories
-
-
El libros de Enoc, Jubileos, y Jaser [The Books of Enoch, Jubilees, and Jasher]
- Los Ángeles, Los Vigilantes y Los Nefilim
- De : Joseph Lumpkin, Michelle Flores
- Lu par : Vicente Castellano
- Durée : 27 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
El libro de Enoc estuvo perdido para los occidentales por cientos de años. Sus secretos fueron guardados sólo por las sectas Cristianas de Etiopía y las iglesias ortodoxas y Tewahedo. El libro de Enoc fue descubierto entre los rollos del mar muerto y sabemos que este era el libro que Jesus, Judas, y Pedro estaban citando.
-
El libros de Enoc, Jubileos, y Jaser [The Books of Enoch, Jubilees, and Jasher]
- Los Ángeles, Los Vigilantes y Los Nefilim
- Lu par : Vicente Castellano
- Durée : 27 h et 30 min
- Date de publication : 06/01/2023
- Langue : Espagnol
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 26,89 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 26,89 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The New Gold Standard
- 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph A. Michelli, Tom Parks
- Durée : 8 h et 12 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization.
-
The New Gold Standard
- 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
- Lu par : Joseph A. Michelli, Tom Parks
- Durée : 8 h et 12 min
- Date de publication : 16/12/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,62 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,62 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Starbucks Experience
- 5 Principles for Turning Ordinary into Extraordinary
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Dick Hill
- Durée : 52 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
You already know the Starbucks story. Since 1992, its stock has risen a staggering 5,000 percent! The genius of Starbucks success lies in its ability to create personalized customer experiences, stimulate business growth, generate profits, energize employees, and secure customer loyalty - all at the same time. The Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the world's "most admired" companies, according to Fortune magazine.
-
The Starbucks Experience
- 5 Principles for Turning Ordinary into Extraordinary
- Lu par : Dick Hill
- Durée : 52 min
- Date de publication : 07/08/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Customer Magic: The Macquarie Way
- How to Reimagine Customer Experience to Transform Your Business
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph A. Michelli
- Durée : 4 h et 24 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
It takes a special kind of magic for a challenger brand to achieve seemingly impossible customer-centric results. It’s that magic that makes Australian telecommunications company Macquarie Technology world leaders in award-winning customer experience. Joseph A. Michelli—the bestselling author of books about brands renowned for their stellar service and outstanding growth, such as The Ritz-Carlton, Mercedes-Benz, and Starbucks—was so impressed by Macquarie’s ability to deliver transformative customer experiences that he felt compelled to share this book.
-
Customer Magic: The Macquarie Way
- How to Reimagine Customer Experience to Transform Your Business
- Lu par : Joseph A. Michelli
- Durée : 4 h et 24 min
- Date de publication : 26/03/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,09 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,09 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Leading the Starbucks Way
- 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products, and Your People
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph A. Michelli, Tom Parks
- Durée : 8 h et 25 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
One of the best-recognized and admired brands in the world, Starbucks singlehandedly transformed the ordinary delivery of coffee into a cultural phenomenon - a result of the company’s exemplary leadership practices. Joseph Michelli explains that the international success of Starbucks begins with a promise: To inspire and nurture the human spirit - one person, one cup, and one neighborhood at a time.
-
Leading the Starbucks Way
- 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products, and Your People
- Lu par : Joseph A. Michelli, Tom Parks
- Durée : 8 h et 25 min
- Date de publication : 30/04/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,62 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,62 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Starbucks, la fórmula del éxito [Starbucks, the Formula for Success]
- 5 principios probados para crear sinergia con tus clientes, tus productos y tu personal
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Gerardo Quiroz
- Durée : 9 h et 25 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Starbucks, una de las marcas más reconocidas y admiradas del mundo, transformó por sí solo el servicio ordinario de la venta del café en un fenómeno cultural, como resultado de las prácticas ejemplares de liderazgo de la empresa. Joseph Michelli, autor del Wall Street Journal, USA Today y el superventas de BusinessWeek, The Starbucks Experience, explica que el éxito internacional de Starbucks comienza con una promesa: inspirar y nutrir el espíritu humano: una persona, una taza y un vecindario cada uno a la vez.
-
Starbucks, la fórmula del éxito [Starbucks, the Formula for Success]
- 5 principios probados para crear sinergia con tus clientes, tus productos y tu personal
- Lu par : Gerardo Quiroz
- Durée : 9 h et 25 min
- Date de publication : 22/12/2020
- Langue : Espagnol
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
When Fish Fly
- Lessons for Creating a Vital and Energized Workplace from the World Famous Pike Place Fish Market
- De : John Yokoyama, Joseph Michelli Ph.D.
- Lu par : Kevin Gray
- Durée : 1 h et 47 min
- Version abrégée
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this revealing business advice audiobook, the magic of the World Famous Pike Place Fish Market proves a dynamic example of what a group of people can create when they are aligned and living a powerful vision. Here for the first time, owner John Yokoyama explains in his own words just how he transformed his business into a workplace that is renowned worldwide.
-
When Fish Fly
- Lessons for Creating a Vital and Energized Workplace from the World Famous Pike Place Fish Market
- Lu par : Kevin Gray
- Durée : 1 h et 47 min
- Date de publication : 12/08/2004
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,51 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,51 € ou 1 crédit audio
-
-
-
When Fish Fly
- Lessons for Creating a Vital and Energized Workplace from the World Famous Pike Place Fish Market
- De : John Yokoyama, Joseph Michelli Ph.D.
- Lu par : Michael Prichard
- Durée : 4 h et 21 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this revealing business advice book, the magic of the World Famous Pike Place Fish Market proves a dynamic example of what a group of people can create when they are aligned and living a powerful vision. Here for the first time, owner John Yokoyama explains in his own words just how he transformed his business into a workplace that is renowned worldwide.
-
When Fish Fly
- Lessons for Creating a Vital and Energized Workplace from the World Famous Pike Place Fish Market
- Lu par : Michael Prichard
- Durée : 4 h et 21 min
- Date de publication : 11/08/2004
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,60 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Driven to Delight
- Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph A. Michelli
- Durée : 7 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Driven to Delight offers an exclusive, behind-the-scenes look at CEO Steve Cannon and his leadership team's ambitious, multi-pronged strategy to elevate the company's customer experience to best-in-class across all brands and industries.
-
Driven to Delight
- Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way
- Lu par : Joseph A. Michelli
- Durée : 7 h et 31 min
- Date de publication : 06/12/2015
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,62 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,62 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Zappos Experience
- 5 Principles to Inspire, Engage, and Wow
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph A. Michelli, Tom Parks
- Durée : 8 h et 32 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Zappos Experience takes you through - and beyond - the playful, offbeat company culture Zappos has become famous for. Michelli reveals what occurs behind the scenes at Zappos, showing how employees at all levels operate on a day-to-day basis while providing the "big picture" leadership methods that have earned the company $1 billion in annual gross sales during the last ten years - with almost no advertising. Michelli breaks the approach down into five key elements.
-
The Zappos Experience
- 5 Principles to Inspire, Engage, and Wow
- Lu par : Joseph A. Michelli, Tom Parks
- Durée : 8 h et 32 min
- Date de publication : 25/07/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,62 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,62 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Favorite Essays
- De : Michel de Montaigne, Jonathan Swift, Thomas Carlyle, and others
- Lu par : Neville Jason
- Durée : 4 h et 55 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Here, in this unusual collection, are some of the greatest essays in Western literature. Witty, informative and imaginative, the topics vary from starvation in Ireland, fine China, the extension of railways in the Lake District, and the tombs in Westminster Abbey. A little like after-dinner monologues, they are passing thoughts expressed as journalism. Neville Jason reads with urbane clarity.
-
Favorite Essays
- Lu par : Neville Jason
- Durée : 4 h et 55 min
- Date de publication : 26/05/2009
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 20,09 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 20,09 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Mercedes-Benz. Driven to Delight (Spanish Edition)
- Estrategias de excelencia en el servico al cliente [Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way]
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Bern Hoffman
- Durée : 7 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Mercedes-Benz Driven to Delight revela el plan de acción que utilizó esta compañía en Estados Unidos para catapultar a la empresa al primer lugar en los rankings de estudios nacionales de satisfacción al cliente, al tiempo que mantuvo el crecimiento del negocio. Esta es la historia de cómo la organización supo identificar los deseos, necesidades y sueños de sus clientes.
-
Mercedes-Benz. Driven to Delight (Spanish Edition)
- Estrategias de excelencia en el servico al cliente [Delivering World-Class Customer Experience the Mercedes-Benz Way]
- Lu par : Bern Hoffman
- Durée : 7 h et 54 min
- Date de publication : 23/01/2020
- Langue : Espagnol
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,72 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,72 € ou 1 crédit audio
-
-
-
A History of Biology
- De : Michel Morange, Teresa Lavender Fagan - Translated by, Joseph Muise - Translated by
- Lu par : Julian Elfer
- Durée : 11 h et 37 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Morange covers everything from the first cell theory to the origins of the concept of ecosystems, and offers perspectives on areas that are often neglected by historians of biology, such as ecology, ethology, and plant biology. He highlights the contributions of technology, the important role of hypothesis and experimentation, and the cultural contexts in which some of the most breathtaking discoveries in biology were made. Unrivaled in scope and written by a world-renowned historian of science, A History of Biology is an ideal introduction for students and experts alike.
-
A History of Biology
- Lu par : Julian Elfer
- Durée : 11 h et 37 min
- Date de publication : 01/06/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Airbnb Way
- 5 Leadership Lessons for Igniting Growth Through Loyalty, Community, and Belonging
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph Michelli
- Durée : 8 h et 8 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
No one understands better than Joseph Michelli how businesses create and leverage world-class customer experiences. In The Airbnb Way, he shows how innovative leaders have managed to build an unique brand by inspiring and engaging a community of hospitality entrepreneurs - a feat unparalleled in the shared economy.
-
The Airbnb Way
- 5 Leadership Lessons for Igniting Growth Through Loyalty, Community, and Belonging
- Lu par : Joseph Michelli
- Durée : 8 h et 8 min
- Date de publication : 10/08/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Prescription for Excellence
- Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Tony Craine
- Durée : 9 h et 37 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In Prescription for Excellence, Michelli provides an inside look at an organization that has become the envy of its industry - and explains how you can dominate your own industry by using the same approach.
-
Prescription for Excellence
- Leadership Lessons for Creating a World Class Customer Experience from UCLA Health System
- Lu par : Tony Craine
- Durée : 9 h et 37 min
- Date de publication : 21/07/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Stronger Through Adversity
- World-Class Leaders Share Pandemic-Tested Lessons on Thriving During the Toughest Challenges
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Joseph A. Michelli
- Durée : 8 h et 29 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this business guide for our times, Michelli distills best leadership practices that can be used in any company, in any industry. Organized into four main themes - Set the Foundation, Build Connections, Move with Purpose, and Harness Change - Stronger Through Adversity provides a deep dive into the methods, tactics, and approaches leaders have used to keep their company afloat and to position it for success long after the pandemic.
-
Stronger Through Adversity
- World-Class Leaders Share Pandemic-Tested Lessons on Thriving During the Toughest Challenges
- Lu par : Joseph A. Michelli
- Durée : 8 h et 29 min
- Date de publication : 14/07/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Justin Chin
- Selected Works
- De : Justin Chin, Jennifer Joseph - editor, R. Zamora Linmark - contributor, and others
- Lu par : Dustin Vuong Nguyen, Neil Hellegers, Beth Lisick
- Durée : 4 h et 4 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Notable literary figures pay tribute to poet/writer Justin Chin with personal commentaries on works selected from his seven books. Justin Chin's fearless and fierce voice was resolute in relating his worldview, whether directly or through metaphorical language. As a queer Asian American, born and raised in Southeast Asia within a devoutly Christian, ethnically Chinese family of medical professionals, Chin's early life experience informed his writing and framed his point of view.
-
Justin Chin
- Selected Works
- Lu par : Dustin Vuong Nguyen, Neil Hellegers, Beth Lisick
- Durée : 4 h et 4 min
- Date de publication : 23/08/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Insights into Entertainment
- De : Joseph and Michelle Whalen
- Enregistrement original
-
Global
-
Performance
-
Histoire
An original podcast by a husband and wife team of self professed pop-culture geeks. It is a discussion about all things entertainment from movies and music to television and pop culture. We examine some of the more obscure aspects of the entertainment industry and ask the questions that most mainstream media tends to gloss over or shy away from all together. We give you the insights into the entertainment happenings that you didn't even realize you wanted.
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
-
-
The Starbucks Experience
- 5 Principles for Turning Ordinary into Extraordinary
- De : Joseph A. Michelli
- Lu par : Jonathan Yen
- Durée : 6 h et 2 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there—the "partners"—and the special experience they create for each customer. Michelli reveals how you can follow the Starbucks way to reach out to entire communities, listen to individual workers and consumers, and seize growth opportunities in every market. Filled with insider stories, eye-opening anecdotes, and solid strategies, this fascinating book takes you deep inside one of the most talked-about companies in the world today.
-
The Starbucks Experience
- 5 Principles for Turning Ordinary into Extraordinary
- Lu par : Jonathan Yen
- Durée : 6 h et 2 min
- Date de publication : 11/10/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Words With Michelle - the podcast
- De : Michelle Joseph
- Enregistrement original
-
Global
-
Performance
-
Histoire
A podcast where I have conversations with guests on a range of topics - everything from having natural hair in the workplace, to the effects of social media.
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-