Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Janelle Barlow" dans Toutes les catégories
-
-
A Complaint Is a Gift [Russian Edition]
- Using Customer Feedback as a Strategic Tool
- De : Janelle Barlow, Claus Moller
- Lu par : Stanislav Koncevich
- Durée : 7 h et 21 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The first edition of A Complaint is a Gift introduced the revolutionary notion that customer complaints are not annoyances to be dodged, denied or buried, but are instead valuable pieces of feedback that can be used to improve an organization's products and services. This new edition has been thoroughly revised and updated. There are two brand new chapters on the Internet, a new section entitled Handling Complaints Directed at You and another new section that discusses how to complain.
-
A Complaint Is a Gift [Russian Edition]
- Using Customer Feedback as a Strategic Tool
- Lu par : Stanislav Koncevich
- Durée : 7 h et 21 min
- Date de publication : 11/08/2016
- Langue : Russe
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,28 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,28 € ou 1 crédit audio
-
-
-
A Complaint Is a Gift, 3rd Edition
- How to Learn from Critical Feedback and Recover Customer Loyalty
- De : Janelle Barlow
- Lu par : Anna Crowe
- Durée : 6 h et 28 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The first edition of A Complaint Is a Gift introduced the revolutionary notion that customer complaints are not annoyances to be dodged, denied, or buried but are instead valuable pieces of feedback—not to mention your best bargain in market research. Complaints provide a feedback mechanism that can help organizations rapidly and inexpensively strengthen products, service style, and market focus. Most importantly, complaints that are well received create customer loyalty.
-
A Complaint Is a Gift, 3rd Edition
- How to Learn from Critical Feedback and Recover Customer Loyalty
- Lu par : Anna Crowe
- Durée : 6 h et 28 min
- Date de publication : 25/10/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-