Nouveau chez Audible ?
Titres dans Création de contenu et réseaux sociaux
-
-
Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business
- De : Jason McDonald PhD
- Lu par : Michael Goodrick
- Durée : 14 h et 37 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Learn social media marketing in plain English—step by step! Buy the workbook used at Stanford Continuing Studies to teach social media marketing for business. The 2023 updated edition—all info verified and a new chapter on TikTok, plus revisions on LinkedIn, Facebook, and other major platforms....
-
Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business
- Lu par : Michael Goodrick
- Durée : 14 h et 37 min
- Date de publication : 24/08/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,40 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,40 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Tous influenceurs: Créer des millions de vues sur YouTube, TikTok, Instagram, pour vivre de sa passion
- De : Jean-Baptiste Viet
- Lu par : Full Cast
- Durée : 4 h et 59 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Imaginez que vous puissiez partager votre passion sur les réseaux sociaux auprès d'une large communauté, que grâce à la publicité et aux partenariats avec les marques, vous puissiez obtenir des revenus réguliers tous les mois....
-
Tous influenceurs: Créer des millions de vues sur YouTube, TikTok, Instagram, pour vivre de sa passion
- Lu par : Full Cast
- Durée : 4 h et 59 min
- Date de publication : 04/10/2023
- Langue : Français
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The YouTube Formula
- How Anyone Can Unlock the Algorithm to Drive Views, Build an Audience, and Grow Revenue
- De : Derral Eves, "Mr. Beast" Jimmy Donaldson - foreword
- Lu par : Derral Eves, Tom Parks
- Durée : 10 h et 3 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Derral Eves has generated over 60 billion views on YouTube and helped channels grow to one million subscribers from zero. In The YouTube Formula: How Anyone Can Unlock the Algorithm to Drive Views, Build an Audience, and Grow Revenue, the owner of the largest YouTube how-to channel provides the secrets to getting the results that every YouTube creator and strategist wants. Eves will reveal what listeners can't get anywhere else: the inner workings of the YouTube algorithm that's responsible for determining success on the platform, and how creators can use it to their advantage.
-
-
je vais devenir numéro 1 grâce à ce livre
- Écrit par : jordan mourot laronde le 18/11/2022
-
The YouTube Formula
- How Anyone Can Unlock the Algorithm to Drive Views, Build an Audience, and Grow Revenue
- Lu par : Derral Eves, Tom Parks
- Durée : 10 h et 3 min
- Date de publication : 26/04/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Doppelganger
- A Trip into the Mirror World
- De : Naomi Klein
- Lu par : Naomi Klein
- Durée : 14 h et 47 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
What if you woke up one morning and found you’d acquired another self—a double who was almost you and yet not you at all? What if that double shared many of your preoccupations but, in a twisted, upside-down way, furthered the very causes you’d devoted your life to fighting against? Not long ago, the celebrated activist and public intellectual Naomi Klein had just such an experience—she was confronted with a doppelganger whose views she found abhorrent but whose name and public persona were sufficiently similar to her own that many people got confused about who was who.
-
-
another thoroughly interesting and convincing work from Naomi Klein
- Écrit par : Paul@Aude_France le 14/11/2023
-
Doppelganger
- A Trip into the Mirror World
- Lu par : Naomi Klein
- Durée : 14 h et 47 min
- Date de publication : 12/09/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 28,00 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 28,00 € ou 1 crédit audio
-
-
-
100 Secrets de Copywriting. Comment écrire pour vendre et écrire pour le web
- De : Olivier Morel
- Lu par : Seth Shannon
- Durée : 1 h et 38 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Apprenez à écrire des pages de ventes, des e-mails ou des publicités, plus convaincants, qui motiveront ceux qui les liront et qui poussent à l'achat. Le copywriting est l'art d'écrire pour vendre, une compétence de plus en plus recherchée. L'objectif du livre est de vous partager les meilleurs secrets, éprouvés, pour écrire avec plus de persuasion et vendre, et de rendre le copywriting accessible.
-
-
J’écoute un robot
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 07/02/2023
-
100 Secrets de Copywriting. Comment écrire pour vendre et écrire pour le web
- Lu par : Seth Shannon
- Durée : 1 h et 38 min
- Date de publication : 08/02/2022
- Langue : Français
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,95 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,95 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Blogging: Il Metodo Moderno Per La Comunicazione di Massa! [Blogging: The Modern Method For Mass Communication!]
- De : Owen Jones
- Lu par : Gio DeCaprio
- Durée : 1 h et 16 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Il blog è il metodo meno costoso e più moderno per una comunicazione di massa accessibile a tutti e ovunque nel mondo Qualunque sia la vostra lingua. Sono tante le piattaforme che permettono alle persone di bloggare a basso prezzo, se non gratuitamente, oppure voi stessi potete creare una piattaforma sotto forma di sito web e, una volta avviata, scrivere fondamentalmente di qualunque cosa vogliate. Lobiettivo di questo manuale è mostrarvi come avviarvi al percorso per diventare dei blogger.
-
Blogging: Il Metodo Moderno Per La Comunicazione di Massa! [Blogging: The Modern Method For Mass Communication!]
- Lu par : Gio DeCaprio
- Durée : 1 h et 16 min
- Date de publication : 23/04/2024
- Langue : Italien
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
How to Start a Blog
- A Step-by-Step Guide to Online Success for Beginners
- De : Oliver C. Henry
- Lu par : Bob Shannon
- Durée : 1 h et 42 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Discover the secrets to blogging success with our comprehensive guide, "How to Start a Blog: A Step-by-Step Guide to Online Success for Beginners." Whether you're a novice blogger or looking to refine your skills, this book is your ultimate companion.
-
How to Start a Blog
- A Step-by-Step Guide to Online Success for Beginners
- Lu par : Bob Shannon
- Durée : 1 h et 42 min
- Date de publication : 22/04/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 6,24 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 6,24 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Art of Invisibility
- The World's Most Famous Hacker Teaches You How to Be Safe in the Age of Big Brother and Big Data
- De : Kevin Mitnick
- Lu par : Ray Porter
- Durée : 9 h et 17 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Like it or not, your every move is being watched and analyzed. Consumers' identities are being stolen, and a person's every step is being tracked and stored. What once might have been dismissed as paranoia is now a hard truth, and privacy is a luxury few can afford or understand. In this explosive yet practical book, Kevin Mitnick illustrates what is happening without your knowledge - and he teaches you "the art of invisibility".
-
The Art of Invisibility
- The World's Most Famous Hacker Teaches You How to Be Safe in the Age of Big Brother and Big Data
- Lu par : Ray Porter
- Durée : 9 h et 17 min
- Date de publication : 14/02/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 19,35 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 19,35 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Crushing It!
- How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence-and How You Can, Too
- De : Gary Vaynerchuk
- Lu par : Gary Vaynerchuk, Rich Roll, Amy Schmittauer
- Durée : 8 h et 2 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Four-time New York Times best-selling author Gary Vaynerchuk offers new lessons and inspiration drawn from the experiences of dozens of influencers and entrepreneurs who rejected the predictable corporate path in favor of pursuing their dreams by building thriving businesses and extraordinary personal brands. In this lively, practical, and inspiring audiobook, Gary dissects every current major social media platform so that anyone, from a plumber to a professional ice skater, will know exactly how to amplify his or her personal brand on each.
-
-
Practical and applicable
- Écrit par : Joshua Arvind le 30/12/2018
-
Crushing It!
- How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence-and How You Can, Too
- Lu par : Gary Vaynerchuk, Rich Roll, Amy Schmittauer
- Durée : 8 h et 2 min
- Date de publication : 03/04/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,60 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Trust Me, I'm Lying
- Confessions of a Media Manipulator
- De : Ryan Holiday
- Lu par : Ryan Holiday
- Durée : 6 h et 25 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
You’ve seen it all before. A malicious online rumor costs a company millions. A political sideshow derails the national news cycle and destroys a candidate. Some product or celebrity zooms from total obscurity to viral sensation. What you don’t know is that someone is responsible for all this. Usually, someone like me. I’m a media manipulator. In a world where blogs control and distort the news, my job is to control blogs - as much as any one person can.
-
-
Great content but horrible narration
- Écrit par : Raphaëlle J. le 07/05/2022
-
Trust Me, I'm Lying
- Confessions of a Media Manipulator
- Lu par : Ryan Holiday
- Durée : 6 h et 25 min
- Date de publication : 06/08/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,00 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,00 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Dataclysm
- Who We Are (When We Think No One's Looking)
- De : Christian Rudder
- Lu par : Kaleo Griffith
- Durée : 7 h et 33 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
For centuries, we’ve relied on polling or small-scale lab experiments to study human behavior. Today, a new approach is possible. As we live more of our lives online, researchers can finally observe us directly, in vast numbers, and without filters. Data scientists have become the new demographers.
-
Dataclysm
- Who We Are (When We Think No One's Looking)
- Lu par : Kaleo Griffith
- Durée : 7 h et 33 min
- Date de publication : 09/09/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 21,37 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 21,37 € ou 1 crédit audio
-
-
-
500 Social Media Marketing Tips
- Essential Advice, Hints and Strategy for Business: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Snapchat, and More!
- De : Andrew Macarthy
- Lu par : Logan Foster
- Durée : 10 h et 39 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Struggling with social media marketing for business? Feeling overwhelmed or don't even know where to begin? This is the book for you! 500 Social Media Marketing Tips is your complete guide to social media success for business, featuring hundreds of the actionable strategies for success on Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat, TikTok, and more!
-
500 Social Media Marketing Tips
- Essential Advice, Hints and Strategy for Business: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Snapchat, and More!
- Lu par : Logan Foster
- Durée : 10 h et 39 min
- Date de publication : 09/09/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,40 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 22,40 € ou 1 crédit audio
-
-
-
AWS Certified Solutions Architect Audio Crash Course
- De : AudioLearn Content Team
- Lu par : Drew Hadwal
- Durée : 8 h et 23 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
AudioLearn Crash Courses presents AWS Certified Solutions Architect - Complete review for the Amazon Web Services Certified Solutions Architect - Associate certification exam! Developed by experienced technicians and professionally narrated for easy listening, this course is a valuable tool when preparing for your AWS Certified Solutions Architect - Associate Certification Exam. The audio is focused and high-yield, covering the most important topics you need to know to succeed on the test. The material is accurate, up-to-date, and broken down into bite-sized sections.
-
AWS Certified Solutions Architect Audio Crash Course
- Lu par : Drew Hadwal
- Série : Audio Crash Course Series, Volume 31
- Durée : 8 h et 23 min
- Date de publication : 13/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Art of the Start 2.0
- The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
- De : Guy Kawasaki
- Lu par : Paul Boehmer
- Durée : 8 h et 43 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Fully revised and expanded for the first time in a decade, The Art of the Start 2.0 now features Guy Kawasaki's advice on the tools which make it easier than ever to get established - including social media, crowdfunding and cloud computing. Whether you're an aspiring entrepreneur, own a business or want to get more entrepreneurial within any organisation, this book will help you make your crazy ideas stick. It's an adventure that's more art than science - the art of the start.
-
The Art of the Start 2.0
- The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
- Lu par : Paul Boehmer
- Durée : 8 h et 43 min
- Date de publication : 07/04/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,45 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,45 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Complete Guide to Facebook Advertising
- De : Brian Meert
- Lu par : Brian Meert
- Durée : 4 h et 32 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Access more than 2 Billion customers. Learn how with Facebook ads. Facebook is one of the most popular social media sites to advertise one’s business, and for a good reason: it has more than two billion active users, a wealth of user data, and numerous ad formats. In the age of social media where nine in ten people check their phones an hour after waking up in the morning, Facebook advertising is the perfect complement to your advertising strategy. In The Complete Guide to Facebook Advertising, Brian Meert teaches you how to advertise on Facebook.
-
The Complete Guide to Facebook Advertising
- Lu par : Brian Meert
- Durée : 4 h et 32 min
- Date de publication : 19/03/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Make Noise
- A Creator's Guide to Podcasting and Great Audio Storytelling
- De : Eric Nuzum
- Lu par : George Newbern
- Durée : 8 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Make Noise brings all the wisdom, advice, practical information, and big-picture thinking that any individual or business needs to make a successful podcast. He identifies core principles - such as create empathetically, i.e., think like the audience listens, and stay focused on what’s unique to you and what you have to say. He helps listeners come up with a “Ten Word Description” that will guide them throughout the creative process and then gets into how-tos - how to develop character, story, voice, and more.
-
Make Noise
- A Creator's Guide to Podcasting and Great Audio Storytelling
- Lu par : George Newbern
- Durée : 8 h et 14 min
- Date de publication : 10/12/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 37,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 37,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Power in a Link
- Open Doors, Close Deals, and Change the Way You Do Business Using LinkedIn
- De : Dave Gowel
- Lu par : Jonathan Davis
- Durée : 5 h et 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
LinkedIn is not just another social media tool. It's the world's largest professional online network, with over 120 million users in over 200 countries. The Power in a Link shows you how to employ this remarkable yet misunderstood resource to execute networking strategies and processes for your business, secure deals, and use (not abuse) your existing relationships.
-
The Power in a Link
- Open Doors, Close Deals, and Change the Way You Do Business Using LinkedIn
- Lu par : Jonathan Davis
- Durée : 5 h et 45 min
- Date de publication : 10/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,60 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Social Butterflies
- Reclaiming the Positive Power of Social Networks
- De : Michael Sanders, Susannah Hume
- Lu par : Simon Vance
- Durée : 6 h et 51 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this essential and timely book, behavioral scientists Sanders and Hume demonstrate the astonishing reach of our social networks, and why we need to reclaim their power to effect positive change in our professional and private lives. The rise of social media has sent our social instincts into overdrive, and the impact of our networks has never been greater. But what if we could reclaim the positive power that influences our decisions, to behave better and be happier?
-
Social Butterflies
- Reclaiming the Positive Power of Social Networks
- Lu par : Simon Vance
- Durée : 6 h et 51 min
- Date de publication : 14/05/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Don't Make It Weird
- The Entrepreneur’s Guide to Being Human on the Internet
- De : Colleen Nichols
- Lu par : Colleen Nichols
- Durée : 4 h et 6 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Have you ever actually engaged with someone’s lame dance video on Instagram? Probably not, if you’re being honest. Gimmicks just don’t work, but the pressure of having an online presence can make people do weird things. Eventually, you have to call bullsh*t. The good news is that when you cut out excuses and ditch the self-sabotaging performances, you can learn to be a real human on the internet.
-
-
Dont even start your own business without reading this first.
- Écrit par : SC le 05/03/2024
-
Don't Make It Weird
- The Entrepreneur’s Guide to Being Human on the Internet
- Lu par : Colleen Nichols
- Durée : 4 h et 6 min
- Date de publication : 23/01/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,42 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 13,42 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Followed
- The Content Creator's Guide to Being Seen, Facing Judgment, and Building an Authentic Personal Brand
- De : Amanda Bucci
- Lu par : Amanda Bucci
- Durée : 7 h et 57 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Since the boom of social media in the mid-2000s, tens of millions of people have started their own platforms in hopes of creating success on their own terms. But with great visibility comes great vulnerability. We become riddled with self-doubt and trapped performing a version of what we believe will be acceptable to others—optimized for more external approval and algorithmic success. What if the mere act of being followed—including the criticism, judgment, and expectation social media creates—could actually become a tool for your personal growth?
-
Followed
- The Content Creator's Guide to Being Seen, Facing Judgment, and Building an Authentic Personal Brand
- Lu par : Amanda Bucci
- Durée : 7 h et 57 min
- Date de publication : 01/08/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 35,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 35,91 € ou 1 crédit audio
-