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Titres dans Marketing et ventes
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Jordan Belfort, le loup de Wall Street - Vendre
- Les secrets de ma méthode
- De : Jordan Belfort
- Lu par : Julien Pichené
- Durée : 5 h et 55 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Quel est votre principal atout professionnel... et dans la vie ? VOTRE POUVOIR DE PERSUASION Jordan Belfort, incarné par Leonardo di Caprio dans le film Le Loup de Wall Street, a décrypté le code qui permet de vendre n’importe quoi à n’importe qui. Une méthode illustrée dans une scène culte : " vends-moi ce stylo ", et qui doit être utilisée à bon escient. Vendeur ou chef d’entreprise, ce livre vous aidera à raccourcir votre cycle de vente, améliorer votre taux de transformation, mettre en place un flux régulier de recommandations client et fidéliser votre clientèle.
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Jordan Belfort, le loup de Wall Street - Vendre
- Les secrets de ma méthode
- Lu par : Julien Pichené
- Durée : 5 h et 55 min
- Date de publication : 19/04/2024
- Langue : Français
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L’Offre à 100M $
- Comment créer des offres tellement irrésistibles que les gens seraient idiots de refuser (Acquisition.com $100M Series)
- De : Alex Hormozi
- Lu par : Romain Rougier
- Durée : 4 h et 49 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Facture 2, 10, ou 100 fois plus que la concurrence, sans rien changer à ton offre. Il n’y a pas si longtemps, mes affaires allaient si mal que personne ne s’y intéressait, même gratuitement. Je savais que quelque chose devait changer... rapidement... Mais quoi ? Au cours des 4 années suivantes, je suis passé de travailler à perte, à gagner 36 $ pour chaque dollar dépensé sur toutes les plateformes. Au cours de cette période, nous avons gagné plus de 120 000 000 $ en ventes via 4 industries différentes.
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PAS D'AUTRES MOTS QUE PASSIONANT
- Écrit par : Le monde d'Eva Rose le 10/03/2024
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L’Offre à 100M $
- Comment créer des offres tellement irrésistibles que les gens seraient idiots de refuser (Acquisition.com $100M Series)
- Lu par : Romain Rougier
- Série : Acquisition.com $100M Series [French Edition], Volume 1
- Durée : 4 h et 49 min
- Date de publication : 05/02/2024
- Langue : Français
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The 10X Mentor
- De : Grant Cardone
- Lu par : Grant Cardone
- Durée : 11 h et 37 min
- Enregistrement original
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Global
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Performance
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Histoire
In The 10X Mentor, available exclusively in audio via Audible, Grant Cardone—business titan, entrepreneur, real estate mogul, New York Times best-selling author, thought leader, philanthropist, and founder of the 10X Growth Conference—takes listeners underwing to teach them the fundamentals of his success, and not just modest success: We’re talking 10X success.
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À écouter et à ré-écouter
- Écrit par : Lucas Gab le 10/07/2022
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The 10X Mentor
- Lu par : Grant Cardone
- Durée : 11 h et 37 min
- Date de publication : 02/06/2022
- Langue : Anglais
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If You're Not First, You're Last
- Sales Strategies to Dominate Your Market and Beat Your Competition
- De : Grant Cardone
- Lu par : Grant Cardone
- Durée : 7 h et 47 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
During economic contractions, it becomes much more difficult to sell your products, maintain your customer base, and gain market share. Mistakes become more costly, and failure becomes a real possibility for all those who are not able to make the transition. But imagine being able to sell your products when others cannot, being able to take market share from your competitors, and knowing the precise formulas that would allow you to expand your sales while others make excuses.
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Florent
- Écrit par : Florent Bernard le 22/01/2023
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If You're Not First, You're Last
- Sales Strategies to Dominate Your Market and Beat Your Competition
- Lu par : Grant Cardone
- Durée : 7 h et 47 min
- Date de publication : 27/02/2012
- Langue : Anglais
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L'école des affaires
- Pour les gens qui aiment aider les gens
- De : Sharon L. Lechter, Robert T. Kiyosaki
- Lu par : David Giuge
- Durée : 5 h et 17 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Découvrez les véritables valeurs du marketing de réseau avec le bestseller du New York Times "L'école des affaires : pour les gens qui aiment aider les gens" ! La nouvelle édition du livre revue et augmentée, révèle une stratégie révolutionnaire pour devenir riche et financièrement indépendant. Avez-vous toujours des idées préconçues sur le marketing de réseau ? Ne sautez pas aux conclusions avant d'écouter ce livre audio.
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Un livre qui ouvre l esprit d entrepreneur
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 06/06/2021
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L'école des affaires
- Pour les gens qui aiment aider les gens
- Lu par : David Giuge
- Durée : 5 h et 17 min
- Date de publication : 15/10/2020
- Langue : Français
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Blue Ocean Strategy
- How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant
- De : W. Chan Kim, Renee Mauborgne
- Lu par : Grover Gardner
- Durée : 6 h et 27 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
In an audiobook that challenges everything you thought you knew, W. Chan Kim and Renee Mauborgne assert that tomorrow's leading companies will succeed, not by battling their rivals for market share in the bloody "red ocean" of a shrinking profit pool, but by creating "blue oceans" of untapped new market spaces ripe for growth.
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Excellent investissement
- Écrit par : Lucien le 27/02/2013
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Blue Ocean Strategy
- How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant
- Lu par : Grover Gardner
- Durée : 6 h et 27 min
- Date de publication : 28/07/2006
- Langue : Anglais
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The Adweek Copywriting Handbook
- The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
- De : Joseph Sugarman
- Lu par : Mike Lenz
- Durée : 11 h et 9 min
- Version intégrale
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Performance
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Histoire
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.
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Génial !
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 18/07/2023
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The Adweek Copywriting Handbook
- The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
- Lu par : Mike Lenz
- Durée : 11 h et 9 min
- Date de publication : 29/12/2020
- Langue : Anglais
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Positioning with April Dunford
- De : April Dunford
- Enregistrement original
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Global
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Performance
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Histoire
Want to make your product stand out in a crowded market? It all starts with great positioning. I’m April Dunford, the expert high-growth tech companies go to when they have a positioning problem. With over two decades of experience as a startup executive and consultant, I have positioned and re-positioned hundreds of products and companies. Using my battle-tested methodology, I'll teach you the nitty-gritty of positioning so that you can unlock better marketing and sales performance. If you're an entrepreneur, marketer, or business leader who wants to stand out, this podcast is for you.
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J'peux Pas J'ai Business par TheBBoost
- De : TheBBoost
- Enregistrement original
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Global
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Performance
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Histoire
Comment développer son business ? Augmenter rapidement son chiffre d'affaires ? Trouver des clients sans prospecter ? "Le podcast J'peux pas j'ai business" aborde les meilleures stratégies business, expliquées pas-à-pas et vous livre le plan d'action étape par étape pour construire le business et la vie de vos rêves. Pour qui souhaite vivre de sa passion et découvrir la liberté financière, ce podcast creuse des sujets comme le marketing, l'entrepreneuriat, la prospection, l'état d'esprit, l'organisation et bien plus encore. Énergie, stratégies, astuces et conseils d'une coach ...
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Influence
- Science and Practice, ePub, 5th Edition
- De : Robert B. Cialdini
- Lu par : Lloyd James
- Durée : 12 h et 25 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the listener of the power of persuasion. Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.
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Super livre très bonne description bien détaillé
- Écrit par : Client Kindle le 13/04/2018
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Influence
- Science and Practice, ePub, 5th Edition
- Lu par : Lloyd James
- Durée : 12 h et 25 min
- Date de publication : 28/08/2014
- Langue : Anglais
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LinkedIn the Sandler Way
- 25 Secrets That Show Salespeople How to Leverage the World’s Largest Professional Network
- De : Sandler Systems Inc.
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 1 h et 54 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
LinkedIn the Sandler Way, the first audiobook release from Sandler Training and LinkedIn, offers powerful, cutting-edge best practices for effective social selling with LinkedIn. Its 25 discussions uncover big ideas for prospecting and selling online - ideas that typically haven't yet become part of a sales team's daily culture. Within just a few days, you can learn, adopt, and model these LinkedIn best practices so that they become consistent behaviors for everyone in your organization who sells for a living.
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LinkedIn the Sandler Way
- 25 Secrets That Show Salespeople How to Leverage the World’s Largest Professional Network
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 1 h et 54 min
- Date de publication : 01/12/2017
- Langue : Anglais
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Sell It Like Serhant
- How to Sell More, Earn More, and Become the Ultimate Sales Machine
- De : Ryan Serhant
- Lu par : Ryan Serhant
- Durée : 6 h et 13 min
- Version intégrale
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Performance
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Histoire
Sell It Like Serhant is the blueprint for how to go from sales scrub to sales machine. Serhant provides useful lessons, lively stories, and examples that illustrate how anyone can employ his principles to increase profits and achieve success. Your measure of a good day will no longer depend on one deal or one client. A good salesperson never closes a deal and wonders, "What now?" The next deal is already happening. Serhant shares practical guidance on how to juggle multiple deals at once and close all of them every. Single. Time. Sell It Like Serhant is a smart, at times hilarious, and always essential playbook to build confidence, generate results, and sell just about anything.
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Easy to listening to and fun!
- Écrit par : Francois le 07/07/2019
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Sell It Like Serhant
- How to Sell More, Earn More, and Become the Ultimate Sales Machine
- Lu par : Ryan Serhant
- Durée : 6 h et 13 min
- Date de publication : 20/09/2018
- Langue : Anglais
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Hook Point
- How to Stand Out in a 3-Second World
- De : Brendan Kane
- Lu par : Brendan Kane
- Durée : 8 h et 11 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Brendan Kane, a thinker and strategist who’s built platforms for celebrities like Taylor Swift and Rhianna and worked with Fortune 500 companies like Paramount and Viacom, has mastered the art of standing out. In Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second World, he reveals the power of hook points—a communication tool that helps marketers package their messages in a succinct, attention-grabbing way that leads to better opportunities both online and off. Whatever you’re promoting, this book is the essential guide for making it in our three-second world.
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Hook Point
- How to Stand Out in a 3-Second World
- Lu par : Brendan Kane
- Durée : 8 h et 11 min
- Date de publication : 04/08/2020
- Langue : Anglais
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Savoir se vendre
- Le plus grand vendeur du monde
- De : Joe Girard
- Lu par : Jean Leclerc
- Durée : 3 h et 6 min
- Version intégrale
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Histoire
Joe Girard nous propose une approche pragmatique qui sort des clichés répandus sur la vente et les vendeurs, basée sur un programme de vie exigeant, mais combien enthousiasmant et gratifiant, valable dans toutes nos entreprises.
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une arnaque
- Écrit par : gaetan hurtel le 10/03/2022
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Savoir se vendre
- Le plus grand vendeur du monde
- Lu par : Jean Leclerc
- Durée : 3 h et 6 min
- Date de publication : 17/02/2022
- Langue : Français
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The Greatest Salesman in the World
- De : Og Mandino
- Lu par : Mark Bramhall
- Durée : 2 h et 33 min
- Version intégrale
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Performance
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Histoire
The runaway bestseller with more than four million copies in print! You too can change your life with the priceless wisdom of ten ancient scrolls handed down for thousands of years.
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Idéal pour se remettre dans la vraie vie
- Écrit par : Ami le 05/02/2024
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The Greatest Salesman in the World
- Lu par : Mark Bramhall
- Série : The Greatest Salesman in the World, Volume 1
- Durée : 2 h et 33 min
- Date de publication : 01/11/2016
- Langue : Anglais
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The Everything Store
- Jeff Bezos and the Age of Amazon
- De : Brad Stone
- Lu par : Pete Larkin
- Durée : 13 h
- Version intégrale
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Global
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Histoire
Amazon.com started off delivering books through the mail. But its visionary founder, Jeff Bezos, wasn't content with being a bookseller. He wanted Amazon to become the everything store, offering limitless selection and seductive convenience at disruptively low prices. To do so, he developed a corporate culture of relentless ambition and secrecy that's never been cracked. Until now.
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Narrator has different voice sometimes
- Écrit par : Rollkoffer le 07/05/2020
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The Everything Store
- Jeff Bezos and the Age of Amazon
- Lu par : Pete Larkin
- Durée : 13 h
- Date de publication : 15/10/2013
- Langue : Anglais
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Drive
- The Surprising Truth About What Motivates Us
- De : Daniel H. Pink
- Lu par : Daniel H. Pink
- Durée : 5 h et 53 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Most people believe that the best way to motivate is with rewards like money - the carrot-and-stick approach. That's a mistake, says Daniel H. Pink (author of To Sell Is Human: The Surprising Truth About Motivating Others). In this provocative and persuasive new book, he asserts that the secret to high performance and satisfaction - at work, at school, and at home - is the deeply human need to direct our own lives, to learn and create new things, and to do better by ourselves and our world.
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great, thank you for the "recap chapter".
- Écrit par : Pierre le 14/07/2019
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Drive
- The Surprising Truth About What Motivates Us
- Lu par : Daniel H. Pink
- Durée : 5 h et 53 min
- Date de publication : 29/12/2009
- Langue : Anglais
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Sell or Be Sold: How to Get Your Way in Business and in Life
- De : Grant Cardone
- Lu par : Grant Cardone
- Durée : 11 h et 40 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Whether it's selling your company's product in the boardroom or selling yourself on eating healthy, everything in life can and should be treated as a sale. And as sales expert Grant Cardone explains, knowing the principles of selling is a prerequisite for success of any kind. In Sell or Be Sold, Cardone breaks down the techniques and approaches necessary to master the art of selling in any avenue.
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Red flags everywhere for a woman in sales
- Écrit par : Nina le 17/01/2023
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Sell or Be Sold: How to Get Your Way in Business and in Life
- Lu par : Grant Cardone
- Durée : 11 h et 40 min
- Date de publication : 22/04/2014
- Langue : Anglais
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Objections
- The Ultimate Guide for Mastering the Art and Science of Getting past No
- De : Jeb Blount, Mark Hunter - foreword by
- Lu par : Jeb Blount
- Durée : 5 h et 53 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Every salesperson must endure many NOs in order to get to YES. Objections don't care or consider: who you are, what you sell, how you sell, or if you are new to sales or a veteran. For as long as salespeople have been asking buyers to make commitments, buyers have been throwing out objections. And, for as long as buyers have been saying no, salespeople have yearned for the secrets to getting past those NOs. Objections is a comprehensive and contemporary guide that engages your heart and mind.
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awesome
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 01/09/2022
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Objections
- The Ultimate Guide for Mastering the Art and Science of Getting past No
- Lu par : Jeb Blount
- Durée : 5 h et 53 min
- Date de publication : 21/05/2019
- Langue : Anglais
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The Lean Product Playbook
- How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
- De : Dan Olsen
- Lu par : Walter Dixon
- Durée : 9 h et 54 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
The Lean Product Playbook is a practical guide to building products that customers love. Whether you work at a start-up or a large, established company, we all know that building great products is hard. Most new products fail. This book helps improve your chances of building successful products through clear, step-by-step guidance and advice.
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practical and boots on the ground
- Écrit par : spjeanfritz le 30/07/2022
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The Lean Product Playbook
- How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
- Lu par : Walter Dixon
- Durée : 9 h et 54 min
- Date de publication : 19/05/2016
- Langue : Anglais
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