
The Impacts of Online Reviews on Customer Purchase Behavior
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
For this episode, we talk about online reviews and how these impact customer purchasing behavior. We all have turned to online reviews when thinking about buying a product or service. Before clicking ‘check out’, we look at how other buyers and customers see the product or company in general. Most likely, we get turned off when there are more negative reviews than positive ones. But more than that, how do online reviews really affect customer buying behavior? This is very timely and useful since online reviews are becoming a mainstream way of reviewing products and services, especially since it is far-reaching and encompasses different media.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de The Impacts of Online Reviews on Customer Purchase Behavior
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.