
Stuart Mason's 'How To Wreck Your Business', (In The Sincere Hope That You Don't) - Episode 23 - When Is A Case Study Not A Case Study
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode Stuart discusses a fictitious company he devised to illustrate all the steps and key ingredients of the marketing planning tool he created called The Piranha Planner. The idea was to use the company as a case study, but as the plan came to life, Stuart began to realise something fantastic was happening....
Hear for yourself, and grab 2 amazing offers, only in Episode 23.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment