Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • The Social Media Bible

  • Tactics, Tools, and Strategies for Business Success
  • De : Lon Safko
  • Lu par : Kevin Pierce
  • Durée : 17 h et 43 min
Une erreur est survenue lors du processus d'achat, veuillez rafraîchir la page et essayez à nouveau.
Merci de réessayer d'ici quelques minutes. Alternativement, vous pouvez contacter notre service client.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    The go-to guide to social media skills, now in an updated and revised Third Edition.

    The Social Media Bible is comprehensive 700-plus page social media resource that will teach corporate, small business, and non-profit marketers strategies for using social media to reach their desired audiences with power messages and efficiency. This newly revised 3rd edition addresses technology updates to the iPad, apps, Foursquare, and other geotargeted networks. New case studies and company profiles provide practical examples of how businesses have successfully implemented these strategies, using the newest social media marketing tools.

    Updates and changes to Google's search engine algorithms

    -More information on plug-ins, widgets, apps, and integration

    -Updates on Twitter and Yammer and new information on Google+

    -The latest in mobile marketing

    Master the latest social media tools and deliver powerful messaging in the most effective way possible with The Social Media Bible.

    ©2012 Innovative Thinking, LLC (P)2012 Audible, Inc.

    Ce que les auditeurs disent de The Social Media Bible

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.