
The New Rules of Consumer Privacy
Building Loyalty with Connected Consumers in the Age of Face Recognition and AI
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Acheter pour 13,42 €
-
Lu par :
-
Joe Van Riper
-
De :
-
Peter Trepp
À propos de ce contenu audio
To survive in today's fast-changing landscape, companies need to balance consumers' often-competing desire for privacy, security, and convenience. In The New Rules of Consumer Privacy, FaceFirst CEO Peter Trepp establishes the new paradigm for the privacy contract between consumers and organizations that balances these three vital concerns.
Included:
- The five privacy principles to which every company must adhere
- The new rules of responsible data handling, according to leading academics and visionaries
- How technology adoption has forever changed our expectations of privacy
- How to deliver security, privacy, and convenience at the same time
- Why transparency matters to brand loyalty
- The global legislative landscape
- The future of AI
The New Rules of Consumer Privacy is essential for executives, entrepreneurs, product managers, and anyone interested in privacy and the consumer experience.
©2018 FaceFirst, Inc. (P)2018 FaceFirst, Inc.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment