Gratuit avec l’offre d'essai

  • The Future of Competitive Strategy

  • Unleashing the Power of Data and Digital Ecosystems (Management on the Cutting Edge)
  • De : Mohan Subramaniam
  • Lu par : Tim Andres Pabon
  • Durée : 9 h et 56 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Future of Competitive Strategy

The Future of Competitive Strategy

De : Mohan Subramaniam
Lu par : Tim Andres Pabon
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,59 €

Acheter pour 17,59 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    How legacy firms can combine their traditional strengths with the power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy for the digital era.

    How can legacy firms remain relevant in the digital era? In The Future of Competitive Strategy, strategic management expert Mohan Subramaniam explains how firms can leverage both their traditional strengths and the modern-day power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy. Drawing on the experiences of a range of companies, including Caterpillar, Sleep Number, and Whirlpool, he explains how firms can benefit from data’s enlarged role in modern business, develop digital ecosystems tailored to their unique business needs, and use new frameworks to harness the power of data for competitive advantage.

    Subramaniam presents digital ecosystems as a combination of production and consumption ecosystems, which can be used by legacy firms to unlock the value of data at various levels—from improving operational efficiencies to creating new data-driven services and transforming traditional products into digital platforms. He explores the ways sensors and the Internet of Things provide new kinds of customer data; presents the concept of digital competitors—other firms that have access to similar data; discusses the new digital capabilities that firms need to develop; and addresses privacy and security issues associated with data sharing.

    Who needs this book? Any firm that wants to revitalize traditional business models, offer a richer customer experience, and expand its competitive arena into new digital ecosystems.

    ©2022 Massachusetts Institute of Technology (P)2022 G&D Media

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de The Future of Competitive Strategy

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.