Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Die of Destiny

The Die of Destiny

De : Frank L. Cole
Lu par : Kirby Heyborne
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 25,11 €

Acheter pour 25,11 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    It’s a strange and intriguing place - Hob & Bogie’s Curiosity Shoppe. It’s a gaming store, but instead of carrying the latest in cool gaming gear and gadgets, the store is filled with board games, including role-playing games featuring hundreds of miniature warriors, wizards, and monsters, models of dragons, and lots of various-sided dice.

    The store windows were too tempting for 12-year-old Lucas and his foster brother, Miles, to pass by. Immediately, they’re greeted by one of the store owners named Hob, an elderly gentleman with a long, gray beard. Miles thinks he could pass for a wizard. Lucas doesn’t want to stay long, not when he’s running away from his foster home, where he doesn’t feel like he fits in.

    Hob invites the boys and another girl, Jasmine Bautista, Lucas’ classmate, to play a curious RPG game called Champion’s Quest. The game does sound interesting. In it, players assume different character roles and are given dangerous challenges as they earn treasures, acquire weapons, and gain experience points to defeat harder, more menacing monsters to ultimately win.

    When Vanessa from the foster home tracks them down, she insists the boys go home. As they walk out the front door, they immediately discover they’re no longer in West Virginia, but transported right into the Champion’s Quest game - a wild fantasy world of dangerous trolls, brutish minotaurs, and powerful magic.

    The four kids - Lucas, a fiercely independent boy who suffers from panic attacks; Jasmine, a feisty girl who struggles to make friends; Miles, a book-smart boy with a wide-eyed innocence; and Vanessa, a perpetually grumpy 16-year-old girl - are suddenly immersed in this world as their new RPG characters.

    They must work together as a team, overcome their real-world weaknesses, and believe in themselves and each other as champions if they are to outwit, outplay, and survive their foes in this ultimate quest to defeat a treacherous, three-headed monster.

    Champion’s Quest: Die of Destiny is a middle-grade fantasy with themes of friendship, cooperation, perseverance, overcoming anxiety, and the emotional need to feel accepted.

    ©2021 Frank L. Cole (P)2021 Blackstone Publishing

    Ce que les auditeurs disent de The Die of Destiny

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.