Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • The Cyborg Has Entered the Classroom

  • A.I. and the Future of Education
  • De : David Lane
  • Lu par : Paul Metcalfe
  • Durée : 55 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Cyborg Has Entered the Classroom

The Cyborg Has Entered the Classroom

De : David Lane
Lu par : Paul Metcalfe
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 3,55 €

Acheter pour 3,55 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    This audiobook focuses on how artificial intelligence can actually help education in the long run. Instead of censoring ChatGPT and DALLE-2, we should instead incorporate such in our high school and college courses.

    Excerpt:

    "No, let’s be clear. We are not foregoing our tools, and we are certainly not going to retreat into some hippie off-the-grid commune because we have delusions that killer robots, mimicking Terminator-like clones, are out to kill all of humanity. A.I., like it or not, is here to stay. We are not going back to typewriters (Tom Hanks be damned!), because we miss correcting our mistakes with liquid white-out. Word processing was and is a game-changer, just as having a search engine like Google has opened up vast forms of information that we hitherto inaccessible. Right now, as I write these words, I read that 'New York City schools have banned ChatGPT, the artificial intelligence chatbot that generates human-like writing including essays, amid fears that students could use it to cheat. According to the city's education department, the tool will be forbidden across all devices and networks in New York's public schools.' Some educators are applauding the move, out of fear that students won’t write original essays and simply rely on A.I. systems like ChatGPT to do their homework. But this, I suggest, is myopic to the extreme. Are we going to now ban spell check on Word? Ban Grammarly? Ban Wikipedia? Ban Google Scholar? And the list goes on, if we are truly worried about A.I. obviating student learning.

    No, the Pandora’s Box of artificial intelligence has already been opened, and there is no closing it now. Instead, we should embrace such innovations and let them improve how we learn, not shut the door to them in our public schools, only to have students access them freely at home. It is a stupid game we are playing. Students should be encouraged to play with ChatGPT and DALLE-2 and any other up-and-coming iterations of machine learning. Suppressing such creative tools is backwards, especially since we can learn much more by augmenting our own intelligence with their surprising capabilities."

    ©2023 David Christopher Lane (P)2023 David Christopher Lane

    Ce que les auditeurs disent de The Cyborg Has Entered the Classroom

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.