Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Sold on Purpose

  • Marketing to the Conscious Consumer
  • De : Tim Moore
  • Lu par : Mike Lenz
  • Durée : 4 h et 38 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Sold on Purpose

Sold on Purpose

De : Tim Moore
Lu par : Mike Lenz
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    "Hottest. Coolest. Biggest. Newest."

    These are the buzzwords that shaped "Yell and Sell" ad campaigns of the 21st century. But now the game has changed. Today's modern consumers are fed up with the advertising gimmicks of the past. They are longing for deeper, more authentic connections with brands. These audiences are seeking brands with a higher purpose in the world. Brands that actually make a difference. As this conscious consumerism movement continues to make its way into a mainstream marketplace, brands must find a way to communicate their higher purpose in order to truly thrive.

    "Today's conscious consumers want brands that have values and purpose, not just products and service."

    Sold on Purpose is a comprehensive guide for savvy marketers who want to create meaningful, long-term relationships with their customers through shared values and a unique brand purpose. It provides several case studies on brands who have created meaningful purpose stories and won the hearts of consumers, as well as brands who missed the mark and a breakdown of what went wrong. You will learn how to create a unique brand narrative that tells not just what you do, but why you do it. 

    Written by three-time Emmy award-winning director and millennial entrepreneur, Tim Moore, Sold on Purpose shows a clear look into the purpose-driven marketplace of tomorrow and how to prepare for it today. 

    ©2019 Tim Moore (P)2019 Tim Moore

    Ce que les auditeurs disent de Sold on Purpose

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.