
How to Market a Book Release: Develop Your Best Marketing Strategy for Each Launch
How-To Book Marketing, Volume 1
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.
Acheter pour 6,24 €
-
Lu par :
-
Addison Barnes
-
De :
-
Misty M. Beller
À propos de cette écoute
Whether you're an indie author or traditionally published, finding readers who will buy your book may be the hardest part of the process. But it doesn't have to be! Learn how to find your target audience, reach new readers when your book launches, and turn them into avid fans eager for your next release.
Each chapter contains pro tips specific for both traditionally published authors and indie authors, and there's even a bonus section with tips to make marketing manageable - and keep your sanity! You'll receive sample marketing action plans specific for each type of release:
- Debut
- First in a new series
- Later book in a series or stand-alone title
With the tools in this book, now may be the most exciting time ever to be an author!
©2017 Misty M. Beller (P)2018 Misty M. Beller
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment