Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Une erreur est survenue lors du processus d'achat, veuillez rafraîchir la page et essayez à nouveau.
Merci de réessayer d'ici quelques minutes. Alternativement, vous pouvez contacter notre service client.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    We all want people to do stuff. Whether you want your customers to buy from you, vendors to give you a good deal, your employees to take more initiative, or your spouse to make dinner-a large amount of every day is about getting the people around you to do stuff. Instead of using your usual tactics that sometimes work and sometimes don't, what if you could harness the power of psychology and brain science to motivate people to do the stuff you want them to do - even getting people to want to do the stuff you want them to do?

    In this book you'll learn the seven drives that motivate people:

    • The Desire for Mastery
    • The Need to Belong
    • The Power of Stories
    • Carrots and Sticks
    • Instincts
    • Habits
    • Tricks of the Mind

    For each of the seven drives behavioral psychologist Dr. Susan Weinschenk describes the research behind each drive, and then offers specific strategies to use.

    ©2013 Susan M. Weinschenk, Ph.D. (P)2013 Tantor

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de How to Get People to Do Stuff

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.