Couverture de Forging an Ironclad Brand

Forging an Ironclad Brand

A Leader's Guide

Aperçu
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €
Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.
Jusqu'à 90% de réduction sur vos 3 premiers mois.
Écoutez en illimité des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Sans engagement. Vous pouvez annuler votre abonnement chaque mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

Forging an Ironclad Brand

De : Lindsay Pedersen
Lu par : Lindsay Pedersen
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €

3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Possibilité de résilier chaque mois. Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 12,56 €

Acheter pour 12,56 €

3 mois pour 0,99 €/mois Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025. 3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Offre soumise à conditions.J'en profite

À propos de ce contenu audio

Good brand is just good business.

Brand is the intentional leader’s North Star. It helps us engage customers and employees, unleash our competitive advantage, and fuel enduring growth.

And yet, despite this power, brand is grossly underused. Few leaders leverage brand fully, believing (wrongly) that brand is squishy and elusive. But when a tool this vital is dismissed, the business suffers mightily.

The good news is that all leaders can ignite brand to create value.

Lindsay Pedersen deconstructs what brand is and why it is indispensable for leaders. Then she shares her step-by-step process to tame the infinite possibilities and pinpoint a brand positioning that is true and robust - ironclad - to unlock the most value.

In this book, learn how to….

  • Leverage brand as a strategic platform for growing with purpose.
  • Lead more effectively with brand as your North Star.
  • Use brand to excite customers and employees.
  • Identify your Uncommon Denominator and Benefit Ladder.
  • Follow the principles of storytelling to generate business growth.

Brand is sorely underutilized. When you ignore it or use it only superficially, you forgo your most sustainable competitive advantage. It’s time to start using brand as your North Star - it’s time to make your brand ironclad.

©2019 Lindsay Pedersen (P)2022 Lindsay Pedersen
Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment