Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Emotional Branding

  • The New Paradigm for Connecting Brands to People
  • De : Marc Gobe
  • Lu par : DeMario Clarke
  • Durée : 12 h et 42 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Emotional Branding

Emotional Branding

De : Marc Gobe
Lu par : DeMario Clarke
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 23,93 €

Acheter pour 23,93 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Emotional Branding is the best-selling revolutionary business audiobook that has created a movement in branding circles by shifting the focus from products to people. The “10 Commandments of Emotional Branding” have become a new benchmark for marketing and creative professionals, and emotional branding has become a coined term by many top industry experts to express the new dynamic that exists now between brands and people. The emergence of social media, consumer empowerment, and interaction were all clearly predicted in this audiobook 10 years ago around the new concept of a consumer democracy. 

    In this updated edition, Marc Gob covers how social media helped elect Barack Obama to the White House, how the idea behind Twitter is transforming our civilization, and why new generations are re-inventing business, commerce, and management as we know it by leveraging the power of the web. In studying the role of women as "shoppers in chief" and defining the need to look at the marketplace by recognizing differences in origins, cultures, and choices, Emotional Branding foresaw the breakup of mass media to more targeted and culturally sensitive modes of communications. As the first marketing book ever to study the role of the LGBTQ community as powerful influencers for many brands, Emotional Branding opened the door to a renewed sensitivity toward traditional research that privilege individuality and the power of the margins to be at the center of any marketing strategy. 

    A whole segment in the audiobook looks at the role of the senses in branding and design. The opportunity that exists in understanding how we feel about a brand determines how much we want to buy. By exploring the five senses, Emotional Branding shows how some brands have built up their businesses by engaging in a sensory interaction with their consumers. Emotional Branding explores how effective consumer interaction needs to be about senses and feelings, emotions and sentiments. 

    Critics hailed Emotional Branding as a breakthrough and a fresh approach to building brands. Design in this audiobook is considered a new media, the web a place where people will share information and communicate, architecture a part of the brand-building process, and people as the most powerful element of any branding strategy. Most importantly, it emphasizes the need to transcend the traditional language of marketing - from one based on statistics and data to a visually compelling new form of communication that fosters creativity and innovation.

    ©2009 Marc Gobe (P)2013 Audible, Inc.

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de Emotional Branding

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.