Couverture de Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Aperçu
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €
Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.
Jusqu'à 90% de réduction sur vos 3 premiers mois.
Écoutez en illimité des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Sans engagement. Vous pouvez annuler votre abonnement chaque mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

De : Dianna Booher
Lu par : Dianna Booher
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €

3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Possibilité de résilier chaque mois. Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

3 mois pour 0,99 €/mois Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025. 3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Offre soumise à conditions.J'en profite

À propos de ce contenu audio

"People don't leave an organization; they leave a boss" has become a truism in the workplace. The most common issue is that employees who get promoted from supervisor to manager or from manager to senior executive don't have adequate leadership and communication skills for the job. As a result, they are stuck in micromanagement mode.

This audiobook addresses the micromanagement problem by providing principles to help professionals think, coach, converse, speak, write, and meet strategically to deliver results. Booher guides listeners through the transition from being a tactical thinker conducting day-to-day administrative work to a strategic thinker dealing with critical problem analysis, generating innovative ideas and aiming at a targeted solution. While strategic thinking is the first step to standing out, if you are unable to communicate your strategic thinking, you will remain stuck. Booher's research-based practice of strategic communication gives managers the training they desperately need as they move into leadership positions.

The ability to take your knowledge, experience, and judgment and translate it for different groups and different levels in an organization transforms leaders from being ordinary to extraordinary.

©2017 Dianna Booher (P)2017 Dianna Booher
Direction Management Management et direction Réussite personnelle
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment