Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Une erreur est survenue lors du processus d'achat, veuillez rafraîchir la page et essayez à nouveau.
Merci de réessayer d'ici quelques minutes. Alternativement, vous pouvez contacter notre service client.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ces titres pourraient vous intéresser

    Couverture de HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2
    Couverture de HBR's 10 Must Reads on Leadership (With Featured Article "What Makes an Effective Executive," by Peter F. Drucker)
    Couverture de HBR's 10 Must Reads for New Managers
    Couverture de The Harvard Business Review Leader's Handbook: Make an Impact, Inspire Your Organization, and Get to the Next Level
    Couverture de Decisive
    Couverture de HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself (With Bonus Article "How Will You Measure Your Life?" by Clayton M. Christensen)

    Description

    The best leaders know how to communicate clearly and persuasively. How do you stack up?

    If you listen to nothing else on communicating effectively, you should at least hear these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you express your ideas with clarity and impact - no matter what the situation.

    Leading experts such as Deborah Tannen, Jay Conger, and Nick Morgan provide the insights and advice you need to:

    • Pitch your brilliant idea - successfully
    • Connect with your audience
    • Establish credibility
    • Inspire others to carry out your vision
    • Adapt to stakeholders' decision-making styles
    • Frame goals around common interests
    • Build consensus and win support

    PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.

    ©2013 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2015 Audible, Inc.

    Ce que les auditeurs disent de HBR's 10 Must Reads on Communication

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.
    Global
    • 3.5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      2
    • 3 étoiles
      1
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Interprétation
    • 4 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      0
    • 4 étoiles
      3
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 4 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      1
    • 3 étoiles
      1
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.