Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

De : Chris Merrington
Lu par : Simon Shepherd
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 11,24 €

Acheter pour 11,24 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Are you paid what you deserve by your clients? This book will save you a fortune - and maybe even make you a fortune. Using proven strategies that can be applied to your business today, it will help you discover: how to confidently hold your price, how to say "no" to clients while improving your relationship, how to negotiate higher fees and prices, and how to handle unrealistic timescales and budgets. Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes? is a practical negotiation guide to more profitable client relationships for marketing and communication agencies, sales teams, and professional service people.

    Chris Merrington is an author, speaker, and consultant. After 20 years dealing with client management and business development in a successful agency, Chris started Spring 80:20 in 2001. Spring 80:20 Ltd specialises in working with directors of communication agencies, sales teams, and professional services enabling them to be more successful, more productive, and more profitable. The company has worked with over 60 agencies across Europe, large and small: independents, regional agencies, and network groups such as Omnicom, Engine, Interpublic, and Publicis.

    ©2011 Chris Merrington (P)2013 Audible Ltd

    Commentaires

    "This is great - more than a book on negotiation - it should be a bible for all agency account handlers. Inspiring and practical." (Tara Page, Client Services Director, Saatchi and Saatchi Health)
    "Chris Merrington knows his sector inside out and has great strategies, tools, and approaches that actually solve the problems. And I know, because I've tried them." (Martin Finn, Managing Director, EdComs)

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.