Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Leading Quality
- How Great Leaders Deliver High-Quality Software and Accelerate Growth
- Lu par : Ronald Cummings-John
- Durée : 3 h et 19 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Acheter pour 13,42 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Description
What is the true meaning of quality? How can you influence positive attitudes towards quality within the workplace?
Leading Quality teaches you how to influence and align your company’s definition of quality, so that you can deliver the best possible experience to your clients. You will learn the techniques successful leaders use to make their strategic decisions and you will be given the tools to ensure that your team is in alignment to achieving common goals. Leading Quality is the first book that teaches why quality is important and how to incorporate it within the workspace.
Praise for Leading Quality:
“A quality mindset remains key to differentiating your product and your company. Leading Quality offers key lessons to develop this mindset.” (Michael Lopp, author of Managing Humans and VP of Product Engineering at Slack)
“Leading Quality communicates just how important a focus on quality is within your company and is one of the few titles that actually teaches how to lead quality in a clear yet captivating manner.” (Shesh Patel, Engineering Manager at The New York Times)
“Three elements define any successful product: quality, quality, and quality. Leading Quality is a comprehensive and practical guide to embedding quality into the DNA of any product organization.” (Nick Caldwell, CPO at Looker and former VP of Engineering at Reddit)
Ce que les auditeurs disent de Leading Quality
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
-
Global
-
Interprétation
-
Histoire
- QuickBen
- 04/01/2021
Bon livre, un peu court
Très agréablement surpris - le contenu est vraiment intéressant et ne se limite pas à la partie "assurance qualité" mais englobe tout l'aspect business/stratégie. Dommage que certains aspects ne soit pas un peu plus approfondis.
Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.
Merci. Votre vote a été pris en compte.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation !