Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • Inside Your Customer's Imagination

  • 5 Secrets for Creating Breakthrough Products, Services, and Solutions
  • De : Chip R. Bell
  • Lu par : Sean Pratt
  • Durée : 5 h et 42 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Inside Your Customer's Imagination

Inside Your Customer's Imagination

De : Chip R. Bell
Lu par : Sean Pratt
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,91 €

Acheter pour 17,91 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    “Chip Bell’s unique perspective, lively illustrations, and practical advice result in one terrific resource for anyone eager to tap a customer’s ingenuity for creating breakthrough results.” (Jeanne Bliss, founder and CEO, CustomerBliss and cofounder, Customer Experience Professionals Association (CXPA))

    Organizations need to offer customers breakthrough products, services, and solutions to effectively compete in today’s innovation-hungry economy. The challenge is customers often don’t know precisely what they want. As Henry Ford is reputed to have said, “If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses."

    To surprise and awe your customers, Chip Bell advises developing co-creation partnerships with them. Co-creation partnerships are about fulfilling customers’ hopes and aspirations, not just their needs and expectations.

    Co-creation partnerships require (1) curiosity that uncovers insight, (2) grounding that promotes clear focus, (3) discovery that fosters risk-taking, (4) trust that safeguards partnership purity, and (5) passion that inspires energized generosity. 

    Using examples from organizations like McDonald’s, DHL, Marriott, Lockheed Martin, Discover Financial, Ultimate Software, and many more, Bell shows how co-creation partnerships enable you to tap into the treasure trove of ideas, ingenuity, and genius-in-the-raw within every customer.

    ©2020 Chip R. Bell (P)2020 Chip R. Bell

    Ce que les auditeurs disent de Inside Your Customer's Imagination

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.