The Invisible Touch | Livre audio

The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing

Prix :18,30 €
  • Détails de l'abonnement :
    • 1 livre audio par mois de votre choix
    • Le premier mois est gratuit, 9,95 €/mois ensuite
    • Sans engagement
    • Annulation simple et rapide
  • - ou -

Description

Business Week and New York Times best-selling author Harry Beckwith is one of the world's most innovative and respected marketing strategists. An acclaimed writer and popular speaker, he is the founder and director of a positioning and branding firm whose clients include Microsoft, Hewlett Packard, and State Farm.

In this vital guide, Beckwith discusses the four keys necessary for successful marketing in the service industry - what he calls the "invisible touch". With real-life examples, he explains strategies for setting the correct price, creating a recognized brand, designing appealing packaging, and building lasting relationships with clients. No matter what size your business is or what type of product you offer, The Invisible Touch is a marketing strategy that will help you succeed. Narrator George Wilson clearly voices all the common-sense wisdom of this indispensable book.

©2000 Harry Beckwith (P)2001 Recorded Books

Ce que les membres d'Audible en pensent

NOTATIONS

2.0 (1 )
5 étoiles
 (0)
4 étoiles
 (0)
3 étoiles
 (0)
2 étoiles
 (1)
1 étoile
 (0)
Global
1.0 (1 )
5 étoiles
 (0)
4 étoiles
 (0)
3 étoiles
 (0)
2 étoiles
 (0)
1 étoile
 (1)
Histoire
2.0 (1 )
5 étoiles
 (0)
4 étoiles
 (0)
3 étoiles
 (0)
2 étoiles
 (1)
1 étoile
 (0)
Performance


Il n'y a pas encore de critiques disponibles pour ce livre audio.

Signaler un contenu inapproprié

Si vous trouvez cette critique inappropriée et pensez qu'elle devrait être retirée de notre site, faites-le nous savoir. Ce signalement sera examiné par Audible et nous prendrons les mesures appropriées.

Annuler

Merci beaucoup !

Nous avons reçu votre signalement. Audible l'étudiera le plus rapidement possible et prendra la décision la plus appropriée.