The 22 Immutable Laws of Marketing | Livre audio

The 22 Immutable Laws of Marketing

Prix :11,62 €
  • Détails de l'abonnement :
    • 1 livre audio par mois de votre choix
    • Le premier mois est gratuit, 9,95 €/mois ensuite
    • Sans engagement
    • Annulation simple et rapide
  • - ou -

Description

There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing?

As Al Ries and Jack Trout - the world-renowned marketing consultants and best-selling authors of Positioning - note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn't there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing, Ries and Trout offer a compendium of 22 innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace. From the Law of Leadership, to The Law of the Category, to The Law of the Mind, these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products. Violate them at your own risk.

©1993 Al Ries and Jack Trout (P)2014 HarperCollinsPublishers

Ce que les membres d'Audible en pensent

NOTATIONS

4.0 (1 )
5 étoiles
 (0)
4 étoiles
 (1)
3 étoiles
 (0)
2 étoiles
 (0)
1 étoile
 (0)
Global
3.0 (1 )
5 étoiles
 (0)
4 étoiles
 (0)
3 étoiles
 (1)
2 étoiles
 (0)
1 étoile
 (0)
Histoire
4.0 (1 )
5 étoiles
 (0)
4 étoiles
 (1)
3 étoiles
 (0)
2 étoiles
 (0)
1 étoile
 (0)
Performance


Il n'y a pas encore de critiques disponibles pour ce livre audio.

Signaler un contenu inapproprié

Si vous trouvez cette critique inappropriée et pensez qu'elle devrait être retirée de notre site, faites-le nous savoir. Ce signalement sera examiné par Audible et nous prendrons les mesures appropriées.

Annuler

Merci beaucoup !

Nous avons reçu votre signalement. Audible l'étudiera le plus rapidement possible et prendra la décision la plus appropriée.